AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Tar denne som anonym jeg... Det har seg sånn at jeg og typen er på ferie i syden. Vi har rom med balkong rett ved bassenget. I går ettermiddag når vi hadde sex glemte vi selvfølgelig å lukke balkongdøra! Jeg vil tro de fleste på hotellet har hørt oss, fikk mange smil og blikk under frokosten i dag. Noen av de unge klappet og småjublet til og med. Var så flau at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Jeg har ikke noe problem med at naborommet hører oss bak lukkede dører, men det er noe annet når så mange har hørt oss... Noen andre som har gjort noen slike bommerter?Anonymous poster hash: ce1d2...064
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Haha ojda...vel hadde sex med typen i samme rom som kompisen hans, i og med st vi trodde han sov..det gjorde han vist ikkeAnonymous poster hash: 0ea20...a12
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Tar denne som anonym jeg... Det har seg sånn at jeg og typen er på ferie i syden. Vi har rom med balkong rett ved bassenget. I går ettermiddag når vi hadde sex glemte vi selvfølgelig å lukke balkongdøra! Jeg vil tro de fleste på hotellet har hørt oss, fikk mange smil og blikk under frokosten i dag. Noen av de unge klappet og småjublet til og med. Var så flau at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Jeg har ikke noe problem med at naborommet hører oss bak lukkede dører, men det er noe annet når så mange har hørt oss... Noen andre som har gjort noen slike bommerter?Anonymous poster hash: ce1d2...064 Fin historie, men hvordan vet alle på hotellet hvem som bor på akkurat det rommet? Hvordan vet alle de jublende ungdommene at hehey, se der kommer par 304, folkens? Anonymous poster hash: f1ccf...da9 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Fin historie, men hvordan vet alle på hotellet hvem som bor på akkurat det rommet? Hvordan vet alle de jublende ungdommene at hehey, se der kommer par 304, folkens? Anonymous poster hash: f1ccf...da9 Alt er mulig i fantasien til TS vet du! Anonymous poster hash: cc12b...850 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Tar denne som anonym jeg... Det har seg sånn at jeg og typen er på ferie i syden. Vi har rom med balkong rett ved bassenget. I går ettermiddag når vi hadde sex glemte vi selvfølgelig å lukke balkongdøra! Jeg vil tro de fleste på hotellet har hørt oss, fikk mange smil og blikk under frokosten i dag. Noen av de unge klappet og småjublet til og med. Var så flau at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Jeg har ikke noe problem med at naborommet hører oss bak lukkede dører, men det er noe annet når så mange har hørt oss... Noen andre som har gjort noen slike bommerter?Anonymous poster hash: ce1d2...064 Vi hadde høylydt sex hos henne engang. Vi var alene hjemme, helt plutselig hører vi noen oppe og da var broren hjemme gitt 😂 Eller så var det en annen gang hvor vi hadde "stille" morgensex. Sov litt lenge og svigers var jo hjemme derfor vi måtte være stille. Plutselig braser hun inn døren jeg reagerer med å snu meg rundt, kjæresten min drar på seg dyna. Lyset gikk på og vi fikk beskjed om å stå opp. Så gikk hun ut igjen. Pheeeew tenkte jeg! Helt til jeg kjente at dyna kun var over kjæresten min... Så jeg hadde visst strutta med rumpa mot svigermor jeg 😐 Har også gjort det på et hotellrom i Paris. Var 0 air condition på rommet midt på sommeren, så vi luftet godt med vinduet.. Personen i naborommet hørte vi ganske godt, hver gang han hostet hørte vi det.. Men vi brydde oss ikke om han han kom jo ikke til å møte oss uansett.. Så vi hoppet i køys, og vel overstått kom vi på at vi dro ikke for gardina og vi lukket heller ikke igjen vinduet... Rett over gaten lå et kontor fullt av ansatte 😂Anonymous poster hash: 73503...d97
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Har du ikke skrevet om dette før? Og du som hadde sex med kompisen hans i samme rom; det er virkelig ikke så flaut som du skal ha det til, så tråden din også. Anonymous poster hash: 86a6e...b63
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Fin historie, men hvordan vet alle på hotellet hvem som bor på akkurat det rommet? Hvordan vet alle de jublende ungdommene at hehey, se der kommer par 304, folkens? Anonymous poster hash: f1ccf...da9 De har sett oss utenfor rommet, både utenfor døren og på verandaenAnonymous poster hash: ce1d2...064
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 De har sett oss utenfor rommet, både utenfor døren og på verandaenAnonymous poster hash: ce1d2...064 Alle sammen har sett dere der? Og alle husker romnummeret deres? Anonymous poster hash: f1ccf...da9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 om så historien er sann, hvorfor er det egentlig flaut? fordi dere hadde sex, noe flertallet på denne jorda har, eller ønsker selv at de hadde? bare bær frykten med stolthet og kom deg over det. Anonymous poster hash: 0dbc5...bd0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Shitt happens:) Du skulle jo bare bukket, vinket og takket Anonymous poster hash: 4148f...0f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå