Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var nettopp på do, og på grunn av hard mage måtte jeg trykke litt. Da jeg tørket meg kom det slim på papiret (fra skjeden). Helt blankt og el-slim aktig.

Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 46df2...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange får økt utflod når de er gravide.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Takk. Har hatt litt vannete utflod og klumpete (pga crinone). Har ikke vært borti dette el-slim aktige hittil i svangerskapet, så jeg ble litt stressa :sjenert:

Anonymous poster hash: 91db4...637

AnonymBruker
Skrevet

El-slim? Er det ikke bare utflod da? Jeg hadde så mye utflod at jeg måtte gå med truseinnlegg nesten hele svangerskapet.

Anonymous poster hash: e08ce...dd1

Skrevet

Ok. Takk. Har hatt litt vannete utflod og klumpete (pga crinone). Har ikke vært borti dette el-slim aktige hittil i svangerskapet, så jeg ble litt stressa :sjenert:Anonymous poster hash: 91db4...637

Hehe, er mye rare nye ting som kommer til å skje med kropp og humør fremover ;) Det meste er helt normalt, men klart man blir usikker for alt er jo nytt :)

Grattis med baby i magen :)

AnonymBruker
Skrevet

El-slim? Er det ikke bare utflod da? Jeg hadde så mye utflod at jeg måtte gå med truseinnlegg nesten hele svangerskapet.

Det var derfor jeg skrev det i hermetegn. Vet at man ikke har EL når man er gravid :)

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men EL-slim er da bare utflod.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men EL-slim er da bare utflod.

Joda. Men jeg har vanligvis bare den type utflod når jeg har EL.

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det samme, fikk beskjed at det var normalt. Økt av div som skal ut var normalt sa jordmor.

Anonymous poster hash: 0dd92...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...