AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 hei, jeg skule ha mensen igår eller for to dager siden.. jeg bruker Ppiller og skjønner ikke hvordan jeg kunne ha mistet den. hadde sex når mensen begynte og mensen var helt fin:) men så sluttet den 2 dager før og nå får jeg ikke mensen i det helle tatt tok en test igår på kvelden og den var negativ.. så ikke gravid skjønner ikkje hvorfor mensen kommer ikke.. Jeg bruker Ppiller jeg har litt løs mage.. Vondt i bekkene Jeg har en føles at mensen kommer helle tiden vondt i puppene mine de ser større ut. hva kan det komme av? Anonymous poster hash: dd2b4...0a6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 hei, jeg skule ha mensen igår eller for to dager siden.. jeg bruker Ppiller og skjønner ikke hvordan jeg kunne ha mistet den. hadde sex når mensen begynte og mensen var helt fin:) men så sluttet den 2 dager før og nå får jeg ikke mensen i det helle tatt tok en test igår på kvelden og den var negativ.. så ikke gravid skjønner ikkje hvorfor mensen kommer ikke.. Jeg bruker Ppiller jeg har litt løs mage.. Vondt i bekkene Jeg har en føles at mensen kommer helle tiden vondt i puppene mine de ser større ut. hva kan det komme av? Anonymous poster hash: dd2b4...0a6 Hender min kommer et par dager senere enn den "pleier".Anonymous poster hash: c7e7a...9b8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Ikke noe unormalt med dette. Hvilken piller går du på? Skal du ta sukkerpiller, eller bare en pillefri uke? Anonymous poster hash: f79c0...c3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå