Gå til innhold

Roligheten?


Tjorven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Groo' date=' men jeg ble ikke klokere av dette desverre... Kanskje jeg bare må leve med undringen. :ler:[/quote']

Jeg er i ferd med å gå på veggen av frustrasjon her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er egentlig glad for at det er fler enn meg som drar kjensel på dette, for til å begynne med å lurte jeg bare på om det var ety navn jeg innbilte meg å ha hørt før.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste noen bøker om Flette-Mette da jeg var liten. Opprinnelig min mor sine, så de må ha vært fra 50tallet. Husker ikke hvem som skrev dem, men erindrer kanskje at Roligheten var noe fra de bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det bare til å fordele bøkene rundt, og så får vi se hvem som først treffer på ordet? *ler* Da får vi iallfall vite hvor vi har det fra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at dette er til noe videre hjelp, men det er også et ridesenter i Bergen som heter Roligheten, og dette var det masse oppstyr rundt i fjor (tror jeg) så det kaaaan jo være derfra.

Ellers må jeg si det ikke ringer noen bjeller hos meg, og jeg mener jeg har lest alle Anne Cath. Vestly bøkene (omtrent iallfall), så jeg kan jo evt spørre mamma..hun var jo tross alt noen år eldre enn meg når vi leste dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt hende vi (jeg) iallefall blander det med Personligheten !! For det var jo navnet på den hunden var det ikke? Den som jeg ikke husket hva het ..... snodig navn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nå vet jeg det!! (Kanskej...)

Var det der Mormor bodde før hun flyttet inn sammen med de 8 ungene?

:danse:

Eller kanskje det var dit hun skulle etter å ha bodd sammen med de 8 ungene.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...