AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Noen som har vært der nå i juli og kan si noe om det er ubehagelig fullt av folk eller om det går greit? Har en liten en som ikke har all verdens tålmodighet til kø...Anonymous poster hash: 4d401...bf6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Er spent på det samme selv da vi snart skal dit. Men tips jeg har fått er å være der da det åpner, ikke start på aktivitetene rett ved inngangen (gå lengre inn mens de andre stopper på de første tingene). Ta gjerne en pause midt på dagen og dukk opp igjen mot slutten av dagen hvis det er mulig. Planlegg litt på forhånd, se på nettsidene og gjør deg opp en formening om hva dere må få med dere og prioriter for eksempel populære karuseller på morgenen. Ellers leste jeg at lørdager kan være litt roligere da mange flytter ut og inn av feriehusene sine da (dvs de som leier en uke). Og jeg tar også imot tips hvis det er flere som har det. Anonymous poster hash: da024...dee
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Takk for tips!Anonymous poster hash: 4d401...bf6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Har akkurat vært der, og det var MYE folk. Var der utenom fellesferien for et par år siden, og da var det ikke i nærheten av så mange. . Gikk greit altså, men det ble mye kø...Anonymous poster hash: 89626...02c
Tss Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Kom nettopp hjem fra ferie i Danmark Var på Legoland en dag, og det var nok med folk der. På det meste var det vel 50 minutter kø. Jeg klarer fint å vente så lenge i kø, men blir nok slitsomt for de små
Chiquita Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Vi var der forrige helg, og jo da, det var litt kø, men absolutt ikke problematisk. Nå er ikke jeg så oppdatert på ventetider for småbarnsaktivitetene da, men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå