Gå til innhold

Hvorfor har jeg magesmerter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt ulike magesmerter i løpet av de to-tre siste døgnene. Det rare er at det er smerte over alt.. For eksempel kan jeg få smerter ved siden av navlen til venstre, en slags "innsug" smerte som føles ut som et stikk. Kan også få smerte oppe til høyre og venstre under ribbeina, og da er smerten så stor at det "iler" ned over hele magen, det er den verste smerten. Og så har jeg generelt stikk smerter over "alt" på magen. Disse smertene oppstår i ett par minutter, så går det over, så kommer det igjen..

Anonymous poster hash: 4fb12...fac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

113

Eller fastlegen din

Anonymous poster hash: e9314...f26

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt ulike magesmerter i løpet av de to-tre siste døgnene. Det rare er at det er smerte over alt.. For eksempel kan jeg få smerter ved siden av navlen til venstre, en slags "innsug" smerte som føles ut som et stikk. Kan også få smerte oppe til høyre og venstre under ribbeina, og da er smerten så stor at det "iler" ned over hele magen, det er den verste smerten. Og så har jeg generelt stikk smerter over "alt" på magen. Disse smertene oppstår i ett par minutter, så går det over, så kommer det igjen..

Høres ut som luftsmerter. Men en sjekk hos lege er nok lurt om det vedvarer.

Anonymous poster hash: 40285...75e

Gjest Valmuen
Skrevet

Jeg tenker og luftsmerter, det kan være ganske vondt og forflytte seg. Men er du bekymret ringer du legen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt luft før, det har ikke vært på den samme måten. Det er derfor jeg stusser litt.

Skrevet

Jeg tenker og luftsmerter. Jeg har hatt så sykt vondt i magen av det, og det er ofte forskjellig. Ring legen! Eller prøv å kom deg på do om du klarer. Hørt karve skal funke knall mot luftsmerter, men det har aldri funket på meg. Er hvertfall ikke farlig å spise karve. 

AnonymBruker
Skrevet

Har forresten nettopp hatt urinveisinfeksjon - siste dag av kur var på tirsdag. Har det noe og si?

Altså smerten er ikke voldsom, jeg var på jobb i 4 timer i dag. Men er irriterrende å ikke vite hva det er .. Får vel ringe legen imorgen.

AnonymBruker
Skrevet

Har forresten nettopp hatt urinveisinfeksjon - siste dag av kur var på tirsdag. Har det noe og si?

Altså smerten er ikke voldsom, jeg var på jobb i 4 timer i dag. Men er irriterrende å ikke vite hva det er .. Får vel ringe legen imorgen.

Mulig din mage/tarmer har en reaksjon på antibiotikakuren du har tatt. 

Anonymous poster hash: 40285...75e

Skrevet

Antibiotika er hardt for magen så jeg tenker forstoppelse/luftsmerter. Helt vanlig å få etter endt antibiotika kur. Ring fastlegen for en sjekk, og prøv litt idoform(?) biola og sånt. Luftsmerter er utrolig vondt og flytter på seg. God bedring ts

AnonymBruker
Skrevet

Ring legen din...

Anonymous poster hash: 1d42e...f20
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som noe lignende jeg hadde noen dager tilbake. Var pga forstoppelse/luft.

Noe som også er normalt etter en kur siden det er hardt til magen :)

Anonymous poster hash: 679c0...d28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...