Gå til innhold

Hvor lang tid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid bruker du fra du begynner å onanere til du får orgasme? Kvinner helst :) Er nysgjerrig på grunn av at jeg aldri har hatt orgasme, hverken av samleie eller onani. Har kun hatt samleie en gang, så det kan jo fikses etterhvert. Men jeg bør jo finne de riktige knappene på meg selv først... Tror egentlig jeg er for utålmodig, for jeg gir opp etter sånn 5-10 minutter. Derfor lurer jeg på hvor lang tid dere damer bruker?

Anonymous poster hash: 93556...b49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det bare om jeg er skikkelig kåt. Og da er mye gjordt på et minutt eller to. Gidder ikke kåte meg selv opp bare for å fingre meg selv. Da leser jeg heller en bok :-)

Anonymous poster hash: 450ba...8cf

Skrevet

toppen 5 minutter om jeg bare vil ha det unnagjort. Om jeg drar den litt lengre kan jeg holde på en 30-40 minutters tid, og da er orgasmen ti ganger bedre ;) 

Skrevet

Jeg kan komme på ett minutt hvis jeg vil, eller helst bare MÅ. Men drøyer det helst ut over minst 10 minutter, helst rundt 20, for da blir orgasmen best.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere for å få orgasme da? Sliter veldig med dette, tror ikke jeg er så veldig følsom der nede egentlig...

- TS

Skrevet

Kjøp deg en klitorisvibrator ;) 

Skrevet

Hva gjør dere for å få orgasme da? Sliter veldig med dette, tror ikke jeg er så veldig følsom der nede egentlig...

- TS

Masserer klitoris med fingre, strammer musklene i underlivet, fokuserer på pust. Vibrator gir meg fint lite så det er helt unødvendig for meg i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid bruker du fra du begynner å onanere til du får orgasme? Kvinner helst :) Er nysgjerrig på grunn av at jeg aldri har hatt orgasme, hverken av samleie eller onani. Har kun hatt samleie en gang, så det kan jo fikses etterhvert. Men jeg bør jo finne de riktige knappene på meg selv først... Tror egentlig jeg er for utålmodig, for jeg gir opp etter sånn 5-10 minutter. Derfor lurer jeg på hvor lang tid dere damer bruker?

Varierer veldig.Kan nok variere fra 2 minutter-5 minutter eller mer..Bare tøv at kvinner trenger så lang tid på å få orgasme,hvis det gjøres riktig,hun er innstilt selv på å få orgasme kjapt og hun er skikkelig kåt.Da kan man lett nå orgasme på bare 2-3 minutter.Jeg klarer i hvertfall det...

Men finnes sikkert mange som er tregere enn meg...

Anonymous poster hash: ea63c...19c

AnonymBruker
Skrevet

- TS

Sex-fantasier er veldig viktig.At du tenker på noe deilig deilig..

Jeg kan fantasere om en gammel ONS...eller tidligere  elsker...og mye annet sexy jeg har sett eller opplevd : ) Eller noe sexy kjekke menn jeg har  snakket med..hemmelige fantasier som kan være nokså dirty....ha ha

AnonymBruker
Skrevet

- TS

For min del så er det lite vits i å i det hele tatt sette i gang uten at jeg er kåt. Skikkelig kåt. Kanskje fordi det er lenge siden jeg har hatt sex, og bare det å se agurker på Rema setter kroppen i gang, kanskje fordi jeg har gjordt noe som trigget meg.

Og da er det egentlig bare å finne ut av det som man liker best. Ingen kvinner er like, og vi forandrer oss hele tiden. Når jeg var liten så "red" jeg på puter. Nå synes jeg det er best med en dildo som ikke vibrerer som ligger relativt rolig inni meg mens jeg presser og gnir klitoris. Viktig å være våt. Om man ikke blir våt nok så bruke spytt eller olje eller glidemiddel om du "tør" gå på apoteket eller på kondomeriet for å kjøpe sånt.

Anonymous poster hash: 450ba...8cf

Skrevet

Masserer klitoris med fingre, strammer musklene i underlivet, fokuserer på pust. Vibrator gir meg fint lite så det er helt unødvendig for meg i alle fall.

Enig med deg i viktigheten av å stramme musklene. Tok meg noen år før jeg fant ut av akkurat det, og nå er alt mye mye bedre

Skrevet

Alt fra under et minutt til 30 minutter. Orgasmene blir bedre jo lengre jeg holder på. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg er mann, men jeg drister meg til å svare uansett. jeg liker best å onanere i hvertfall 1-2 timer.

Anonymous poster hash: f0fda...e55
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke er kåt men likevel vil ha en orgasme så tar det meg 1 min. Er jeg kåt så tar jeg meg som regel god tid og utsetter orgasmen flere ganger, så da kan det fort ta 10-30 min.

Anonymous poster hash: 2577d...856

Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Kan fint klare det på 2 min, men liker å drøye det litt, for å tease meg selv, så kan gjerne holde på et kvarter/20 min også, føler organene blir sterkere og bedre da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig.Kan nok variere fra 2 minutter-5 minutter eller mer..Bare tøv at kvinner trenger så lang tid på å få orgasme,hvis det gjøres riktig,hun er innstilt selv på å få orgasme kjapt og hun er skikkelig kåt.Da kan man lett nå orgasme på bare 2-3 minutter.Jeg klarer i hvertfall det...

Men finnes sikkert mange som er tregere enn meg...

Sex-fantasier er veldig viktig.At du tenker på noe deilig deilig..

Jeg kan fantasere om en gammel ONS...eller tidligere  elsker...og mye annet sexy jeg har sett eller opplevd : ) Eller noe sexy kjekke menn jeg har  snakket med..hemmelige fantasier som kan være nokså dirty....ha ha

De som ikke klarer det på to minutter er sikkert ikke 100% heterofile :P

Anonymous poster hash: 11c0a...301

Gjest Godjente
Skrevet

Blir aldri kåt om jeg ikke har en mann sammen med meg, så onanerer kun om en mann ser på meg.Da er det mannens reaksjon som tenner meg.

Sammen med en mann kommer jeg på noen sekunder, alene uten en mann kan det ta lang tid om jeg forsøker

Skrevet

Blir aldri kåt om jeg ikke har en mann sammen med meg, så onanerer kun om en mann ser på meg.Da er det mannens reaksjon som tenner meg.

Sammen med en mann kommer jeg på noen sekunder, alene uten en mann kan det ta lang tid om jeg forsøker

Finnes det noe bedre?.... 

AnonymBruker
Skrevet

Rundt el blir jeg skikkelig kåt, kan tease meg selv lenge før jeg henter frem keagel egget mitt, som jeg koser meg med samtidig som jeg massene klitoris, kan komme en gang etter 5 min, vente en time eller to og gjøre det igjen da er det oftere mer intens.....

Anonymous poster hash: 762b7...45a

Gjest Godjente
Skrevet

Finnes det noe bedre?.... 

Ikke noe bedre enn en mann iallefall :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...