AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har fått påvist ADHD i "voksen alder". Dette førte til at jeg måtte slutte på studiet og starte på et nytt. På det nye studiet har jeg fått to A, en D og en E. A-ene fikk jeg pga. at jeg var ute og drakk natten før eksamen. Jeg har prøvd diverse medisiner uten at de hjelper. Har funnet ut at det å være sent oppe samt det å drikke alkohol er det eneste som hjelper meg med konsentrasjonen. Jeg sliter også veldig økonomisk nå ettersom det er vanskelig for meg å både studere og jobbe dersom jeg lar være å drikke. Bør jeg la være å drikke og heller "ta til takke" med lave karakterer og mindre jobbing? Er det noen som har noen tips? Anonymous poster hash: a2385...a8d
peppermyntete Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Selvfølgelig bør du la være å drikke når du bruker alkoholen på den måten. Høres ut som strake veien til å bli alkoholiker. Blir litt bekymret for deg TS! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Skjønner at mange med din diagnose selvmedisinerer..men jeg er skeptisk til om alkoholen hadde så stor innvirkning på disse karakterene som du mener de har. Anonymous poster hash: 15346...f0e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Tror ikke alkohol er bra for konsentrasjonen nei, tror du lurer deg selv fordi du er glad i alkohol. Hilsen ei med konsentrasjonsvansker som ikke drikker. Anonymous poster hash: 80b09...734
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Det du kjenner som "konsentrasjon" er sannsynligvis bare at du har sløvet ned hjernen din så den er mindre aktiv. Dvs mindre av den støyen du har til vanlig. Men din mentale kapasitet blir også redusert. Har du prøvd alle typer medisiner? Har du prøvd de lenge nok til å gi de en sjanse? Anonymous poster hash: d2029...1e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå