jippi94 Skrevet 16. juli 2015 #1 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg står på venteliste som nummer 3 på et studiet med 35 plasser. Bak studiet står det "Studiet blir trolig ikke etterfylt, men du kan stå på venteliste hvis du ønsker det". Hva menes med det? Betyr det at jeg ikke har noe sjans å komme inn på suppleringsopptaket 29 juli eller i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Del Skrevet 16. juli 2015 Det betyr at dersom noen takker nei vil de trolig ikke tilby plassen(e) til noen andre, men at du kan stå på venteliste sånn i tilfelle de finner på å gjøre det likevel. Anonymous poster hash: 310a9...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 16. juli 2015 #3 Del Skrevet 16. juli 2015 Du har sjans 29. Men ikke etter det (frem mot studiestart ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 16. juli 2015 #4 Del Skrevet 16. juli 2015 Tror det betyr at de har tatt inn flere enn det er plasser til. De gjør ofte det fremfor å plukke av venteliste. Men fortsatt ikke umulig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 16. juli 2015 #5 Del Skrevet 16. juli 2015 Det betyr at dersom noen takker nei vil de trolig ikke tilby plassen(e) til noen andre, men at du kan stå på venteliste sånn i tilfelle de finner på å gjøre det likevel. Anonymous poster hash: 310a9...4bc Haha, spot on Syntes det er en merkelig ting å skrive "vi tilbyr ventelister, men det er ikke noe vits sånn egentlig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manahakk Skrevet 17. juli 2015 #6 Del Skrevet 17. juli 2015 Så tragisk, vet om en del som har kommet innpå slike "Studiet blir trolig ikke etterfylt, men du kan stå på venteliste hvis du ønsker det" For det fins 29. juli og 5. aug til etterfylling. Ringte du å hørte meg skolen? Jeg er i samme problem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jcjcjc Skrevet 18. juli 2015 #7 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg er og i samme situasjon, står som nr 9 nå (oprinnelig 11). Kom heldigvis inn på samme studie en annen by, men har takket ja til begge. Lurer på om det er noen sjans for at jeg kan komme inn der jeg opprinnelig vil gå, eller om det ikke er noen vits i å stå på venteliste :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Del Skrevet 18. juli 2015 Tror det betyr at de har tatt inn flere enn det er plasser til. De gjør ofte det fremfor å plukke av venteliste. Men fortsatt ikke umulig Det har de gjort på mitt studie også, men det står likevel ingenting om at studiet ikke blir etterfylt. Så tror ikke det er derfor. Jeg har hørt at på noen studier tar de inn flere enn det er plasser til og tar uansett ikke av ventelistene (tror det var sivilingeniør på NTNU blant annet) og da kommer det en slik stjerne etter "venteliste". Anonymous poster hash: cd9c0...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jippi94 Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juli 2015 Takk for svar! Har snakket med skolen og fikk svar at de har tatt inn for mange søkere, så selvom noen takker nei vil de ikke ta inn flere fra ventelisten. Så kjedelig at det skal være sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå