AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #21 Skrevet 17. juli 2015 Ja og hvordan funker det for deg så langt? Har du funnet en bra fyr eller dater du forskjellige fortsatt? Hva i..? Mener du brukeren du svarte, som åpenbart får mange henvendelser, burde konsentrere seg om de mennene som stiller de mest dustete spørsmålene? Og mange brukere har plusset innlegget ditt også, hva er det som skjer her i verden?Anonymous poster hash: d539e...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #22 Skrevet 17. juli 2015 Svarer ikke. Akkurat som jeg ikke svarer de som bare sier "hei" uten tegnsetting eller hvor det eneste som står i profilen er "Spør hvis du lurer på noe.".Anonymous poster hash: 1d476...e56 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #23 Skrevet 17. juli 2015 jeg spør om han er psykopat, og forteller at om han er det så bør han gå.Anonymous poster hash: a6d56...59d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #25 Skrevet 17. juli 2015 Hva i..? Mener du brukeren du svarte, som åpenbart får mange henvendelser, burde konsentrere seg om de mennene som stiller de mest dustete spørsmålene? Og mange brukere har plusset innlegget ditt også, hva er det som skjer her i verden?Anonymous poster hash: d539e...6d0 Ja, dette stusset jeg også litt over. Anonymous poster hash: 2b1c9...461 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #26 Skrevet 17. juli 2015 Hva i..? Mener du brukeren du svarte, som åpenbart får mange henvendelser, burde konsentrere seg om de mennene som stiller de mest dustete spørsmålene? Og mange brukere har plusset innlegget ditt også, hva er det som skjer her i verden?Anonymous poster hash: d539e...6d0 Ja, det er ganske absurd. Dersom jeg skulle ha konsentrert meg om de uinteressante samtalene i tillegg til de interessante, hadde jeg jo ikke gjort annet enn å svare på meldinger. Jeg forstår ikke hvorfor det er så ille å luke bort de som stiller kjedelige standardspørsmål. Jeg kan forstå at de som ikke får så mange henvendelser synes det er helt greit, men når henvendelsene er massive må man luke bort en god del menn. Jeg luker bort menn primært etter de første meldingene, og ikke utseende. Jeg trodde faktisk ikke at dette ville få kritikk. Jeg regner med at det siste innlegget hennes var ment som et stikk (type "det er derfor du ikke lykkes på nettdating"), noe som forklarer plussene. Uheldigvis for henne fungerte det ikke. Anonymous poster hash: 23cea...c0f 3
Arca Skrevet 17. juli 2015 #27 Skrevet 17. juli 2015 Kan virke lettvint, men det kan også være bare for å starte en samtale eller for å se hva du evt. trekker fram? Med mindre du unmatcher stakkaren sporenstreks for å ikke ha vridd hjernen sin lenge og vel før han kontakter den Gudinnen du tydeligvis er.
Gjest Cartman Skrevet 17. juli 2015 #28 Skrevet 17. juli 2015 jeg spør om han er psykopat, og forteller at om han er det så bør han gå.Anonymous poster hash: a6d56...59d Hvem er det som innrømmer psykopati? HAHAHA Det må være en eller annen tulling som har blitt såkalt "ond".
Gjest Cartman Skrevet 17. juli 2015 #29 Skrevet 17. juli 2015 Svarer ikke. Akkurat som jeg ikke svarer de som bare sier "hei" uten tegnsetting eller hvor det eneste som står i profilen er "Spør hvis du lurer på noe.".Anonymous poster hash: 1d476...e56 Hva med "heil!"? La du merke til tegnsettingen? Meget innovativt med utropstegn.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #30 Skrevet 17. juli 2015 pleier å svare "det skulle du likt å vist ;)" Anonymous poster hash: 986a3...add
Maleficenta Skrevet 18. juli 2015 #31 Skrevet 18. juli 2015 Hva i..? Mener du brukeren du svarte, som åpenbart får mange henvendelser, burde konsentrere seg om de mennene som stiller de mest dustete spørsmålene? Og mange brukere har plusset innlegget ditt også, hva er det som skjer her i verden?Anonymous poster hash: d539e...6d0 Nei jeg mener at visse her avskriver en fyr for dust bare fordi han formulerer sin første melding litt klønete og ikke helt perfekt. Og st fyren faktisk kan være en skikkelig fyr bare han får en sjans
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #32 Skrevet 18. juli 2015 Nei jeg mener at visse her avskriver en fyr for dust bare fordi han formulerer sin første melding litt klønete og ikke helt perfekt. Og st fyren faktisk kan være en skikkelig fyr bare han får en sjans Ja, men igjen, de som gjerne gjør det er de som i utgangspunktet får mange hendvendelser. Hvorfor skal man da velge å svare på de uinteressante meldingene fremfor de interessante? Anonymous poster hash: 23cea...c0f 1
Nevian Skrevet 18. juli 2015 #34 Skrevet 18. juli 2015 Jeg synes egentlig menn kan fortsette å spørre slike late kjedelige spørsmål - da blir kontrasten til meg mye bedre 2
Maleficenta Skrevet 19. juli 2015 #35 Skrevet 19. juli 2015 Ja, men igjen, de som gjerne gjør det er de som i utgangspunktet får mange hendvendelser. Hvorfor skal man da velge å svare på de uinteressante meldingene fremfor de interessante?Anonymous poster hash: 23cea...c0f Fordi at de med mange treff som kun svarer de såkalt interessante gang på gang og fortsatt må bruke nettdating, har ennå ikke funnet kjærligheten og da skader det ikke å prøve ut noen andre enn den standard typen de alltid velger...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #36 Skrevet 19. juli 2015 Fordi at de med mange treff som kun svarer de såkalt interessante gang på gang og fortsatt må bruke nettdating, har ennå ikke funnet kjærligheten og da skader det ikke å prøve ut noen andre enn den standard typen de alltid velger... Merkelig. Tror du de som sender interessante meldinger og legger litt energi i å skrive er en viss type? Det finnes så mange forskjellige mennesker bak de interessante meldingene, og det er ikke gitt at man passer godt med alle. Jeg synes det er rart å kritisere kvinner som luker bort uinteressante meldinger, og argumentere for det med at de fortsatt bruker nettdating. Du regnet åpenbart med at jeg fortsatt var på datingtjenester/datet flere ettersom jeg luker bort de uinteressante meldingene (jfr. forsøket på stikket ditt). Det finnes flust av årsaker til hvorfor mange er evige brukere av nettdaging, selv om de får mange henvendelser, og det har nok lite å gjøre med at de ikke svarer på uinteressante forespørsler. Høye krav til utseende, utdanning/jobb og livssituasjon har nok mer med dette å gjøre. Henvendelsene er generelt massive for kvinner på nettdating. Hvem er det du foreslår man luker vekk da? Selv om man ikke har funnet lykken på nettdating enda, vil det ikke si at man vil sitte der hele dagen å svare på meldinger fra alle menn som tar kontakt. Synes du det er bedre å luke noen vekk på grunn av utseende? Høyde? Utdanning/jobb? Er dette bedre enn å luke menn bort på grunn av lite kvalitet på samtalen? Anonymous poster hash: 23cea...c0f 2
Chizue Skrevet 19. juli 2015 #37 Skrevet 19. juli 2015 "Æ e en spinnahakkagærn nordlænding, kem i farsken e du da?" -Jeg er en gal nordlending, hvem er du" Men så er jeg ikke på datingsider, men om noen hadde spurt, så ville jeg nok ha svart det 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå