AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hva svarer du år du blir spurt "hvem er du da" på feks tinder eller andre datingssider? Hvor mye skal man svare, og bør man si noe interessant for at han fortsatt skal være interessert i å holde en samtale igang? Anonymous poster hash: a9d59...f18
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Jeg synes det er et sløvt og lettvint spørsmål. Jeg svarer bare om de har tatt seg tid til å skrive en skikkelig melding. Anonymous poster hash: e7dd3...b13 10
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Jeg synes det er et sløvt og lettvint spørsmål. Anonymous poster hash: e7dd3...b13 Enig. Det er et sånt spørsmål som man får på jobbintervju. Anonymous poster hash: a3c6e...360 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Synes det spørsmålet er håpløst, pleide bare å svare med navnet mitt
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Det er det verste spørsmålet ever. De gidder jo ikke formulere hva de lurer på engang, bare ber meg bruke tid og energi på å forfatte hvem jeg er. Det er jo ikke noe kort svar på det! Konklusjon; jeg lar være å svare de som spør om det. Anonymous poster hash: 464b2...ba2 1
Okapi Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Kort og brutalt; "en hårete slasque" eller noe sånt. Så får de heller komme med et litt mer målrettet spørsmål. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Jeg svarer ikke. Lettvint, kjedelig og håpløst spørsmål. Dersom vedkommende ønsker å ha en samtale bør de klare å sette inn litt energi i å skrive en ordentlig melding og stille spesifikke og litt mer interessante spørsmål. Anonymous poster hash: 23cea...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Det er bare en måte å si "hei" på. Forstår ikke de som blir satt ut av et slikt spørsmål eller de som forventer at man legger mye arbeid i første meldingen på tinder eller andre datingsider. Anonymous poster hash: a0685...11d
Maleficenta Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Gi nåfolk litt slack da. Er ikke så lett å formulere en åpningssetning alltid. Jeg har pleid å fortelle om meg selv og så spurte jeg tilbake om han kunne fortelle om seg selv og så pleier de som regel å gjøre det. Og så er samtalen igang. Ikke rart man ikke finner noen på tinder om dere luker ut folk kun pga slikt 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Hva snakker man om når man møtes når man har snakket om "alt" på forhånd? Folk spør om du kan beskrive deg selv, hva jobber du med, hva liker du å gjøre på fritiden, hva er favorittfargen din.. Man legger jo opp til at det skal bli en klein date for å si det sånn. Anonymous poster hash: e6318...923
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Hva snakker man om når man møtes når man har snakket om "alt" på forhånd? Folk spør om du kan beskrive deg selv, hva jobber du med, hva liker du å gjøre på fritiden, hva er favorittfargen din.. Man legger jo opp til at det skal bli en klein date for å si det sånn. Anonymous poster hash: e6318...923 For noe vås, har man god kjemi kan man snakke i timesvis ustanselig på date uansett hvor mye man har skrevet om på forhånd.Anonymous poster hash: d539e...6d0 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #14 Skrevet 17. juli 2015 Gi nåfolk litt slack da. Er ikke så lett å formulere en åpningssetning alltid. Jeg har pleid å fortelle om meg selv og så spurte jeg tilbake om han kunne fortelle om seg selv og så pleier de som regel å gjøre det. Og så er samtalen igang. Ikke rart man ikke finner noen på tinder om dere luker ut folk kun pga slikt De som luker ut slikt, sånn som meg, har vanligvis ikke noen problemer med menn på nettdating. Det er jo nettopp derfor man tillater seg å luke ut noen "kun på grunn av slikt". Når jeg kan velge mellom menn som stiller uinteressante og kjedelige standardspørsmål og menn som stiller interessante spørsmål som de har brukt litt tid på, velger jeg selvsagt det sistnevnte. En samtale med standardspørsmål som aldri går videre med noe kjeder meg og er ikke noe jeg vil bruke tid på når jeg har andre spennende spørsmål å svare på med andre menn. Anonymous poster hash: 23cea...c0f 2
Maleficenta Skrevet 17. juli 2015 #15 Skrevet 17. juli 2015 De som luker ut slikt, sånn som meg, har vanligvis ikke noen problemer med menn på nettdating. Det er jo nettopp derfor man tillater seg å luke ut noen "kun på grunn av slikt". Når jeg kan velge mellom menn som stiller uinteressante og kjedelige standardspørsmål og menn som stiller interessante spørsmål som de har brukt litt tid på, velger jeg selvsagt det sistnevnte. En samtale med standardspørsmål som aldri går videre med noe kjeder meg og er ikke noe jeg vil bruke tid på når jeg har andre spennende spørsmål å svare på med andre menn. Anonymous poster hash: 23cea...c0f Ja og hvordan funker det for deg så langt? Har du funnet en bra fyr eller dater du forskjellige fortsatt? 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #16 Skrevet 17. juli 2015 Ja og hvordan funker det for deg så langt? Har du funnet en bra fyr eller dater du forskjellige fortsatt? Det fungerer utmerket. Jeg har nettopp startet med nettdating (type to-tre uker), og jeg har allerede truffet en mann jeg har god kjemi med. Samtalen over nett var interessant og morsom som tydelig viste at vi traff hverandre godt på mange ulike områder, og var absolutt ikke preget av kjedelige standardspørsmål og svar med lite innhold. Jeg lider med andre ord ikke noen nød ved å ha luket vekk menn med slike spørsmål. For min del er en god samtale mye viktigere enn utseende, som man baserer førsteinntrykket på, og når dette mangler ser jeg dermed ikke noe behov i å fortsette samtalen. Som kvinne som holder på med nettdating er man nesten nødt til å luke ut en god del menn. Anonymous poster hash: 23cea...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #17 Skrevet 17. juli 2015 Hva svarer du år du blir spurt "hvem er du da" på feks tinder eller andre datingssider? Anonymous poster hash: a9d59...f18 Hvem vil du jeg skal være? Sånne teite spørsmål fortjener egentlig bare teite svar. Anonymous poster hash: db7d5...38d 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #18 Skrevet 17. juli 2015 Kommer bare til å linke til denne tråden neste gang jeg får spørsmålet ;-)Anonymous poster hash: 6f3ae...00c 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. juli 2015 #19 Skrevet 17. juli 2015 Sier "Jeg er meg, hvem er du da?" 1
Gjest Cartman Skrevet 17. juli 2015 #20 Skrevet 17. juli 2015 Helt enig TS. Det er derfor jeg alltid spør "hvor bor du?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå