Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Hun der var faktisk ganske deilig og pen, hva heter hun?

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Ho var ikkje pen, meir søt. Ho var veldig søt!

Skrevet

Pent ansikt.

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Så lenge dama har pupper og sprekk, så funker det meste. Eneste som ikke funker er gamle damer. Liker ikke såkalte milfs.

Gjest Jacklost
Skrevet

Så lenge dama har pupper og sprekk, så funker det meste. Eneste som ikke funker er gamle damer. Liker ikke såkalte milfs.

Hva med gilf?
AnonymBruker
Skrevet

http://i.imgur.com/pxRqoq7.jpg

Anonymous poster hash: e81d3...46c

Ja :)

Jeg synes at alle mennesker er vakre på hver sin måte

Anonymous poster hash: 2f8b5...5a6

Skrevet

Hun har pene trekk i ansiktet, men ville aldri snudd meg etter henne. Så nei, jeg synes ikke hun er pen. Liker ikke kroppen.

Skrevet

Hva er gammelt for deg? 40-årsalder?

Gjest Cartman
Skrevet

Hva er gammelt for deg? 40-årsalder?

er 25 så 45+ blir gammalt

Gjest Jacklost
Skrevet

Man er ikke gammel når man er i 40 åra...

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

er 25 så 45+ blir gammalt

Hva har alderen din med dette å gjøre?
Gjest Cartman
Skrevet

Hva har alderen din med dette å gjøre?

Det har alt med saken å gjøre. For en på 25 blir en dame i slutten av 40 åra gammal. Dama kunne vært moren min.

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg er 23 og en dame på 48 er ikke gammel for meg så det får bli din mening...

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Jeg er 23 og en dame på 48 er ikke gammel for meg så det får bli din mening...

Ja. Alt jeg kommer med er mine meninger, så det er ikke noe nytt :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig pent ansikt. Vinnende vesen.Hun er overvektig,og det var vel det fu ville ha svar på

Anonymous poster hash: 5d47f...0ac

Skrevet

Eew

Gjest Universe
Skrevet (endret)

Pen i ansiktet, men kroppen.. Det var litt for mye fett. For mye fett er ikke pent dessverre. Litt fett tåler de fleste mennesker, men ikke så mye. Magen henger jo utfor toppen. Det er ikke fint når magen ikke får plass inni klærne og ligger å slenger utfor. Det må være jævlig å bære på og jeg kan ikke fatte at folk som ser sånn ut ikke kan skjerpe seg og se det selv at det ikke er pent i det hele tatt. Hvorfor vil folk gjøre seg selv så vondt? Hvis man ikke klarer å slanke seg selv så skaff hjelp, for din egen del. Det må hard jobbing til, det hjelper ikke å sitte å syte eller bli tatt bilde av og late som man kan være sexy med så mye fett. Prøver sånne damer å få menn til å like så mye fett eller? 

Alvorlig fedme er ikke sexy eller pent på hverken menn eller kvinner. Jeg blir trist av å se sånt, og jeg kaller meg selv feit for jeg har bittelitt magefett. (Tynnfeit).

Endret av Universe
AnonymBruker
Skrevet

Det har alt med saken å gjøre. For en på 25 blir en dame i slutten av 40 åra gammal. Dama kunne vært moren min.

Ok. Så når du er blitt 40 selv, er ikke en kvinne på 40 år gammel? Og da vil du se du på kvinner over 55 som gamle, eller?

Gjest Cartman
Skrevet

Ok. Så når du er blitt 40 selv, er ikke en kvinne på 40 år gammel? Og da vil du se du på kvinner over 55 som gamle, eller?

Kvinner som kunne vært moren min ser jeg på som gamle. De er gamle i forhold til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...