lene24 Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Hei! Planlegger så smått en bryllupsreise, og samboeren min er veldig opptatt av fiske, og trenger derfor tips om hvor vi kan dra, der det er mulighet for nettopp dette!!!! vi har ikke planlagt å bruke store summer på reisa, så eksotiske strøk er liksom litt uaktuelt da Noen som har noen tips? Bør være et varmt sted :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Der det er hav, er det vel fisk Derfor kan dere vel velge og vrake i steder å reise. For det finnes alltid en båt å få leid.
lene24 Skrevet 8. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2004 Joda, sant nok Jeg tenkte mer på steder der det blir arrangert fisketurer med fiskebåt. Ikke alltid like greit å ha med seg den lange fiskestanga i bagasjen.
Gjest Poirot Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Lofoten, Skotland, Florida, Alta, Grense Jakobselv, Nordkappområdet, Sandnessjøenområdet... Hvis han er så glad i å fiske har han kansekj noen forslag selv?
Brudulja Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Irland er visst bra! Er selv gift med en "fluefiskeidiot"...
lene24 Skrevet 9. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2004 Han vet jo selvfølgelig om steder i Norge man kan fiske, men siden vi skal dra på bryllupsreise, er vi enige om at vi vil til utlandet, gjerne til steder der det er varmt og godt:) Mulig er Thailand et aktuelt sted, der vet jeg at det er arrangerte fisketurer, og eksotiske fisker som han aldri har dradd opp før
Gjest Poirot Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Han vet jo selvfølgelig om steder i Norge man kan fiske, men siden vi skal dra på bryllupsreise, er vi enige om at vi vil til utlandet, gjerne til steder der det er varmt og godt:) Mulig er Thailand et aktuelt sted, der vet jeg at det er arrangerte fisketurer, og eksotiske fisker som han aldri har dradd opp før Åja. Tok utganspunkt i dette da jeg svarte, jeg: vi har ikke planlagt å bruke store summer på reisa, så eksotiske strøk er liksom litt uaktuelt da
lene24 Skrevet 9. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2004 Thailand er vel det mest eksotiske strøket vi har råd til Jeg vet at det er fiskemuligheter på steder som maldivene, seyschellene, key west o.l, men siden dette er veldig dyre steder å reise til ønsket jeg å høre om de var andre, billigere steder hvor det arrangeres fisketurer Men takk for tipsene :-)
Samantha Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 Thailand er nok et godt alternativ ja! Han kan fiske og du kan snorkle/sole deg :-) På New Zealand er det og gode fiskemuligheter, trur eg. Viss dokke reiser på rett tid er det varmt og godt. Utrulig fin natur, og mykje spennande å sjå og oppleve!
lene24 Skrevet 10. september 2004 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2004 takk for det samantha :-) New zealand og australia er steder der vi ønsker å dra en gang, men har desverre ikke råd til det nå. Får ta det igjen en annen gang!
liv Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 å fiske blue mali i Kenya er ganske spessielt da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå