Gå til innhold

Mørk blodgreie fra underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk brunlig utflod forrigår, så kom endelig mensen i går, og jeg var glad, da den ikke har komt på en stund og har vært veldig ustabil etter pilleslutt. Har gått rundt med et trykk i underlivet, og nå når jeg var på do, så tørket jeg meg og det lå plutselig to mørkerøde, harde og lange biter på papiret (så ut som om de enten har delt seg, eller at den ene siden har laget innover mot veggen). Måtte da kjenne på konsistensen uansett hvor ekkelt det var, men det var såpass sterkt og tykt (og gjerne glatt da det og var dekket av mer friskt blod) at det ikke gikk ann å rive de fra, det gikk ann med hjelp av neglene. Yttersiden var veldig mørk, men på den andre siden var det lysere og hadde klumper (studerte ikke de). Veldig ekkelt, men jeg sitter her med litt panikk for finner ingenting om dette på nettet. Så noen som vet hva dette kan være?

Anonymous poster hash: 832bb...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da vanlig å ha klumper med blod i resten av blodet når man har mensen? 



Anonymous poster hash: 97e56...014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det bare var en spesielt ekkel bit mens-slimhinne. Jeg finner noen ganger noe lignende når jeg får mellomblødninger. Men hvis det blir plagsomt så kan du jo snakke med apotek eller ringe legen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...