AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hei jeg har nylig gått over til cipralex etter flere år på cipramil. Jeg merker at jeg føler meg mer som meg selv på cipralex, cipramil gjorde meg helt flat følelsesmessig. Dette merker jeg veldig nå som jeg har byttet medisiner. Men jeg har nok flere bivirkninger med cipralex. Noen andre som har lyst til å dele erfaringer?Anonymous poster hash: ed52d...9e8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Min erfaring: Jeg brukte Cipramil for depresjon, en del år tilbake. Gikk på de ca et halvår. Kan ikke huske jeg hadde noen betydelige bivirkninger. Fikk tilbakefall noen år senere og begynte på Cipralex- med null effekt! Fikk rykninger i den ene armen, som ble rapportert til statens legemiddelverk som bivirkning. Cipralex skal angivelig være en sterkere utgave av Cipramil, men som sagt, på meg fungerte den ikke. Anonymous poster hash: a65b7...aa8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Min erfaring:Jeg brukte Cipramil for depresjon, en del år tilbake. Gikk på de ca et halvår. Kan ikke huske jeg hadde noen betydelige bivirkninger. Fikk tilbakefall noen år senere og begynte på Cipralex- med null effekt! Fikk rykninger i den ene armen, som ble rapportert til statens legemiddelverk som bivirkning. Cipralex skal angivelig være en sterkere utgave av Cipramil, men som sagt, på meg fungerte den ikke. Anonymous poster hash: a65b7...aa8 Vel ifølge min behandler har cipralex bare et virkestoff mens cipramil har to. Cipralex hjelper meg mot angst det merker jeg men synes den er svakere og hvis jeg blir deprimert igjen må jeg nok gå tilbake på cipramil. Jeg går i hvertfall ikke rundt og ikke føler noenting lenger. Men det er fint synes jeg, jeg hadde en uro i kroppen på cipramil og den har forsvunnet nå. Anonymous poster hash: ed52d...9e8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Vel ifølge min behandler har cipralex bare et virkestoff mens cipramil har to.Anonymous poster hash: ed52d...9e8 Sånn var det, ja Fint at du føler mer nå, er ikke noe moro å gå rundt som en zombie helle. Har på følelsen at en medisin liksom ikke tar "alt", selv om man gjerne skulle ønske det. Anonymous poster hash: a65b7...aa8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå