AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er utrolig flau...og jeg skammer meg og jeg aner ikke hva jeg tenkte på der og da. Saken er at jeg var hjemme hos typen (han bor på studentbolig, og det er ganske lite) han har ei seng og en liten sofa i stua også er det et lite bad ved siden av. Da jeg var hjemme hos han så var en kompis av han også der. Vi hadde nettopp spist og sett på film sammen da kompisen hans sovna på sofan. jeg og typen lå i senga og vi begynte å ta på hverandre under dyna og jaa vi ble kåte da. Jævlig kåte. Og vi tok sjansen på skje stillingen og rett og slett knulle der for ingen av oss ville gjøre det på do da kompisen kanskje våkner og legger merke til st begge er inne på badet skjønner han hva som foregår. Men midt under akteeeen må jo fyren våkna opp da, og det er ganske tydelig hva typen driver å gjør bakfra. Kompisen hans reiser seg og går på do, tror han ble litt satt ut og flau. Og jeg ble sååååå flau og jeg klarer ikke se han i ansiktet. Og jeg unngår hver gsng jeg ser han nå. Jeg aner ikke hva heg skal gjøre..Anonymous poster hash: 9b3de...8fe
Gjest HankySpanky Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Gjør som andre kvinner, kan han en pervers kikker og anklag han for at han digget å ligge å følge med, som det mannssvinet han er Herregud, ingen så noen nakne kroppsdeler, han fikk vel stort sett med seg at dere "koset" på et vis, langt under dyna, so what.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Gjør som andre kvinner, kan han en pervers kikker og anklag han for at han digget å ligge å følge med, som det mannssvinet han er Herregud, ingen så noen nakne kroppsdeler, han fikk vel stort sett med seg at dere "koset" på et vis, langt under dyna, so what. Joaaa, men det var utrolig flaut for det om..Anonymous poster hash: 9b3de...8fe
Gjest HankySpanky Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Joaaa, men det var utrolig flaut for det om..Anonymous poster hash: 9b3de...8fe Vel vel, pult er pult, gjort er gjort, ikke noe å gjøre noe med nå uansett, bare gå videre i livet ^^ Endret 16. juli 2015 av HankySpanky
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Shit happens, det der er ingen big deal Blitt ferska mange ganger, er bare sånt man risikerer om man har sex med andre i nærheten. Anonymous poster hash: d9e5f...f16
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Slapp av, jeg og eksen hadde sex ved siden av bestevennene våre første gang vi møttes Vi trodde de sov, helt til vinduet ble tatt opp, haha. Anonymous poster hash: 8e329...6ef
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Slapp av, jeg og eksen hadde sex ved siden av bestevennene våre første gang vi møttes Vi trodde de sov, helt til vinduet ble tatt opp, haha.Anonymous poster hash: 8e329...6ef Haha ojda, men det er bare litt flaut hver gang jeg ser han liksom Anonymous poster hash: 9b3de...8fe
peppermyntete Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Vel, da har du i alle fall lært at det er lurt å la være å ha sex med andre i rommet! Ellers er det vel bare å ta det som en kvinne! Jeg hadde latt som det aldri skjedde hvis det var meg tror jeg.
ThePearl Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Du må bare bruke humor her! Tull litt med han neste gang dere møtes Blir jo bare ufattelig kleint for dere begge om dere ikke klarer å ha øyekontakt engang.
Gjest Godjente Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Da var det verre med kompisen som tok meg og en eks i akten der jeg red på han mens puppa spratt opp og ned . Vi lå på stuegulvet og hadde oss i vill galopp og merket ikke kompisen hans som stod opp og så på oss. Da jeg oppdaget han , ble jeg en smule flau ja, men vi flirte det vekk morgenen etterpå Sånt skjer , hadde bare ledd det bort og gjort litt humor av det
ymotana Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 Jeg og kjæresten min ble fersket av pappa da jeg var 18 år og enda bodde hjemme... Det var fælt, men tiden leger alle flauser
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #12 Skrevet 17. juli 2015 han kompisen høres jo ut som en psykopat som henger rundt dere når dere har kjærestetid og ligger å ser på dere mens dere har dere. Anonymous poster hash: deefa...86b
sweg Skrevet 17. juli 2015 #13 Skrevet 17. juli 2015 han kompisen høres jo ut som en psykopat som henger rundt dere når dere har kjærestetid og ligger å ser på dere mens dere har dere. Anonymous poster hash: deefa...86b lol, dummeste.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #14 Skrevet 17. juli 2015 Hvorfor er du flau over å ha sex? Har du et anstrengt forhold til sex og kropp? Anonymous poster hash: 49690...4b9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #15 Skrevet 18. juli 2015 han kompisen høres jo ut som en psykopat som henger rundt dere når dere har kjærestetid og ligger å ser på dere mens dere har dere. Anonymous poster hash: deefa...86b Hvorfor er du flau over å ha sex? Har du et anstrengt forhold til sex og kropp? Anonymous poster hash: 49690...4b9 Dere er rare. Anonymous poster hash: 12d24...c02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå