FruHudson Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Hei! Jeg skal sykle fra Røa i Oslo til Eiksmarka i Bærum. Har noen forslag til rute®? Jeg er ikke kjent i det hele tatt noen av stedene, så det hadde vært greit å få noen forslag. Jeg har sett på google maps, men turen virker så lang og kronglete, så jeg lurte på om noen vet om noen bedre. Takk! Edit: Jeg skal opp til Ankerveien i Eiksmarka omtrent. Endret 16. juli 2015 av FruHudson
Kjetil E Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Hei! Jeg skal sykle fra Røa i Oslo til Eiksmarka i Bærum. Har noen forslag til rute®? Jeg er ikke kjent i det hele tatt noen av stedene, så det hadde vært greit å få noen forslag. Jeg har sett på google maps, men turen virker så lang og kronglete, så jeg lurte på om noen vet om noen bedre. Takk! Edit: Jeg skal opp til Ankerveien i Eiksmarka omtrent. Skal du til en adresse i Ankerveien skal du vel strengt tatt til Fossum og ikke til Eiksmarka. Rett nok har de postnummer til Eiksmarka men vi i Bærum omtaler aldri området som annet enn Fossum. Så til spørsmålet ditt sykle Griniveien nedover til du har krysset Lysakerelven. Rett etter du har krysset den tar du første vei til høyre og følger denne helt til du kommer til et kryss. Rett frem går det inn mot industriområdet til Løvendskiold på Fossum, mens Ankerveien krysser. Da har du et større boligfelt på din høyre side, men Ankerveien går også videre opp til venstre. Hvilken vei du skal vet jeg ikke uten at du kommer med en mer eksakt adresse. 1
FruHudson Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2015 Skal du til en adresse i Ankerveien skal du vel strengt tatt til Fossum og ikke til Eiksmarka. Rett nok har de postnummer til Eiksmarka men vi i Bærum omtaler aldri området som annet enn Fossum. Så til spørsmålet ditt sykle Griniveien nedover til du har krysset Lysakerelven. Rett etter du har krysset den tar du første vei til høyre og følger denne helt til du kommer til et kryss. Rett frem går det inn mot industriområdet til Løvendskiold på Fossum, mens Ankerveien krysser. Da har du et større boligfelt på din høyre side, men Ankerveien går også videre opp til venstre. Hvilken vei du skal vet jeg ikke uten at du kommer med en mer eksakt adresse. Beklager, der kan du se! Tusen takk for hjelp, den ruta virker grei Klarer å finne resten av veien basert på kart på nett.
Kjetil E Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Beklager, der kan du se! Tusen takk for hjelp, den ruta virker grei Klarer å finne resten av veien basert på kart på nett. Bare hyggelig å kunne hjelpe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå