Gå til innhold

100% bhg eller ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at det kommer helt an på barnet. Jeg tenkte som deg og hadde en som gikk 

siste året i barnehagen samtidig som jeg hadde en jeg var hjemme i permisjonstid med.

Men det viste seg at eldste barnet hadde det så gøy i barnehagen når de begynte med

"6-årsklubb" og forberedelser til skolestart, og sammen med venner ellers, at det ble

nedtur de dagene jeg forsøkte å holde barnet hjemme å finne på noe kos sammen med

meg og babyen. Så jeg lot barnet være 100% i barnehagen, og hadde heller kortere dager.

Altså leverte senere og hentet tidligere, slik at dagene generelt ble mer avslappet og koselige.

Vi kunne kose oss om morgenene og ettermiddagene i stedet. Det er godt mulig det blir helt

annerledes for deg, men det var min erfaring :)

Anonymous poster hash: d8d6f...5ae
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fortsatt hatt 80% om bhg har et opplegg for 5 åringer HVER dag betyr ikke dette at han går glipp av mye. De er barn, de trenger ikke lære å lese eller regne i bhg. Det er en grunn til at inneholder i bhg er under endring, og at ikke det skal være som en blanding av bhg og skole. Han er også så stor at han sikkert klarer seg litt alene om babyen blir krevende. Men han vil få så mye fin tid sammen med babyen som vil være med å bygge bånd.

Anonymous poster hash: 53ce8...75c

Skrevet

Jeg har gått hjemme med baby et år nå og har hatt 100% plass til eldste. Noen uker har hun hatt en fridag, andre uker to fridager og fulle uker en sjelden gang. Økonomisk sett er det ikke mye som skiller % så jeg ville hatt 100% plass og sett an 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...