AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Heei! Er 18 år, og meg og kjæresten min har prøvd utallige ganger å ha sex. Får inn en finger, men må ta det veldig sakte mens den føres inn, er kun ved skjedeåpningen det er veldig problematisk, for om jeg kommer borti feil sted spenner jeg meg og skjedeåpningen lukkes helt. Om jeg er veldig våt går det med to fingre, men da må finger nr2 føres inn mens finger nr1 er inni, siden da er veien allerede "brøytet". Uansett, han klarer ikke å komme inn i meg. Får kanskje inn en cm, men så er det så trangt, sier helt stopp. Er alltid våt og har lyst på han men går bare ikke. Spenner meg, og åpningen lukkes. Fire år siden fingret en ekskjæreste meg, og hadde ikke noe lignende problemer som nå med problematisk skjedeåpning osv. Eller, legen sa jeg har mindre skjedeåpning enn gjennomsnittet, men likevel. Har ikke vært problem før. Noen som har hatt lignende problemer, hva gjorde dere? Anonymous poster hash: 7fab6...d29 Anonymous poster hash: 7fab6...d29
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Dette har ingenting med å være for trang å gjøre, dette handler om at du spenner musklaturen din ubevisst slik at det blir vanskelig å få noe inn. Det er nok vaginisme det handler om, anbefaler deg å søke det opp. Jeg har selv hatt det, og det er fullt mulig å bli frisk, men det kan ta lang tid og krever tålmodighet. Jeg syns ikke dere skal prøve mer sex, spesielt ikke når du merker du spenner deg. Anbefaler deg å oppsøke hjelp, men det er mye du kan gjøre selv også. Som sagt, søk opp vaginisme og les deg opp. Lykke til Anonymous poster hash: 547c8...0c0 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå