Gå til innhold

Ut på byen - Antrekk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som er lei av å slite meg halv ihjel for å finne et passende antrekk hver gang jeg skal ut på byen. Ikke bare byen egentlig - men sliter med å finne meg en stil, rett og slett. 

Er veldig glad i skjørt,  men jeg er dårlig til å kombinere. Toppene blir fort posete når jeg må stappe toppen nedi skjøtet (synes ikke det ser så veldig fint ut..) Spesielt ikke når skjørtet er et høytlivsskjørt.. Kjoler har jeg nok av, men føler ikke for å gå i kjole når jeg kun skal ta meg et par øl på byen alltid heller. Går ofte med strikka cardigan. Hele tiden og til nesten alt, egentlig. Ser fort kjedelig ut.   

Nå som vi etterhvert går mot kaldere tider, må buksene tørkes støv av, og jeg må bare lære meg hvordan jeg kan freshe opp antrekk, selv med noe så "kjedelig" som bukse  :fnise:

Jeg skal nå kjøpe meg noen nye klær som jeg kan kombinere, mikse og trikse litt med.  Jeg er en relativt liten jente. 164 cm høy og tynne ben, armer, små pupper og ikke så mye volum der bak heller :( 

Så, mitt spørsmål er om noen kan gi meg noen gode tips! Hva som helst. Hva som er et "must" og hvordan jeg kan kombinere skjørt med topper/gensere osv. Føler alt jeg prøver ser så teit ut.  Legg GJERNE ut bilder av fine antrekk. Linker til nettbutikker tas også i mot med stor takk! :) 

Hilsen klesidioten  :fnise:

Anonymous poster hash: 38bbe...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...