Gå til innhold

Beste solkremen til ansiktet av disse:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Shiseido (finnes i faktor 50 også)- mener jeg har prøvd denne før, synes den var litt for grå.

Biotherm- ser de har en egen serie..noen som har prøvd? Ikke var de så ille i pris heller

Kanebo- Kjøpte den i fjor..men koster 900kr..........

Noen andre?:)

Liker å ha høy solfaktor (Helst 50, men 30 er ok).

Anonymous poster hash: 6c856...62d
Skrevet

Cliniderm for ansikt, veldig fornøyd!

• Liker 1
Skrevet

Jeg sverger til cliniderm sin med mattende effekt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte clinique i faktor 40..men prøver gjerne cliniderm. Hvor får jeg kjøpt d? takk

Gjest Tigress
Skrevet

Eg likar La Roche-Posay Anthelios Ultra Léger og ein frå Eucerin som heiter eit eller anna med "matte". Både har faktor 30. 

Skrevet

Liker best den matte frå Cliniderm. Har óg ein frå Eucerin i spf 50 som er veldig god :)

Skrevet

La Roche-Posay Anthelios Ultra Léger er veldig god! :)

AnonymBruker
Skrevet

Missha All Around Safe Block Soft Finish Sun Milk SPF 50 er min favoritt. Tynn konsistens, trekker fort inn o blir ikke blank i huden :)

Anonymous poster hash: cf5a0...12d
AnonymBruker
Skrevet

Får man kviser av den fra Cliniderm? Synes så mange solkremer gir kviser.

Anonymous poster hash: 01296...22c

Skrevet

Den fra missha som er nevnt her. Finnes også i vannfast versjon. Har begge.

Har prøvd mange fra apotek her hjemmefra og de blir bare fete og ekle, og det er bare å glemme å sminke seg litt.

Så her går det i koreansk solkrem.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Koreansk solkrem her også! Matis, md formulations og priori kan ta seg en hard bolle. Solfaktor for ansiktet kom de ingen vei med, tydeligvis. Overprisede produkter som bare gjorde meg blank i ansiktet og ga meg kviser -.- bruker eco safety serien til innisfree, og er veldig fornøyd. Billige og gode produkter :)

Skrevet

Den fra missha som er nevnt her. Finnes også i vannfast versjon. Har begge.

Har prøvd mange fra apotek her hjemmefra og de blir bare fete og ekle, og det er bare å glemme å sminke seg litt.

Så her går det i koreansk solkrem.

Hva er koreansk solkrem?

Skrevet

Koreansk solkrem her også! Matis, md formulations og priori kan ta seg en hard bolle. Solfaktor for ansiktet kom de ingen vei med, tydeligvis. Overprisede produkter som bare gjorde meg blank i ansiktet og ga meg kviser -.- bruker eco safety serien til innisfree, og er veldig fornøyd. Billige og gode produkter :)

Vil du utdype dette med koreansk solkrem til oss som ikke vet bedre? ;p

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert solkrem fra Korea?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Vil du utdype dette med koreansk solkrem til oss som ikke vet bedre? ;p

Det er ikke noe hokkus pokkus egentlig :) Tingen er den at asiatere er veldig nazi på at de skal ha lys hud og beskyttes fra solen, så de har kommet litt lenger i utviklingen av solkremer man kan bruke til hverdags. Folk i vesten trives med å være brune, så det behovet på markedet har ikke meldt seg helt ennå tror jeg. Koreanske solkremer er etter min erfaring lettere i konsistensen, sitter finere under sminken, og er ikke slitsomme produkter. Hva jeg tidligere assosierte med solfaktor var at det var klissete og fælt og fremhevet porer og noe jeg bare gadd å klatte på om sommeren, men nå kan jeg bruke det hver dag uten problemer. Jeg har tidligere brukt så mye penger på solkremer fra dyre salongmerker, og ble aldri fornøyd. Er glad jeg ramlet over de fra innisfree, for det gjorde hele greia med å beskytte seg mot solen så mye mindre stress :P

Annonse
Skrevet

What she said.

Jeg har hatet solkremer før. Nå er det en drøm å smøre solkrem i ansiktet. Jeg bruker det hver dag. Har gjort det et halvt år -siden jeg oppdaget koreansk hudpleie. Får ingen blank og ekkel hud, eller kviser. Sminken sitter fint også. Tidligere har den bare sklidd rett av, og ja, jeg har prøvd flere av disse variantene som skal være så mattende. Vestlige solkremer for ansiktet suger. 

Skrevet

Linker til hvor dere handler koreansk solkrem? :)

• Liker 1
Skrevet

Skinceuticals er første valget her eller så går det med eucerin. Må ha spf 50 siden jeg bruker retinol krem.

Har prøvd mye annen skit solkrem, men jeg har sensetiv hud og mange solkremer gir meg utslett og kviser.

Sminke oppå er null problem, ser helle ikke fet ut i ansiktet.

Viktigste for meg er at den beskytter bra og ikke inneholder hormonforstyrrende stoffer.

Skrevet

Jeg bruker en solkrem til ansiktet fra Dermalogica, faktor 30.

Veldig bra solkrem, og man kan kjøpe forskjellige typer utifra hvilken hudtype man har. 

Skrevet

Blir dere brune i det hele tat i ansiktet med spf 50?   Jeg bruker bare 50 på pigmentflekkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...