AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hei Jeg har fått en slags keloid øverst på øret etter en piercing. Var hos legen og fikk henvisning for å få det fjernet kirurgisk. Han kalte det for tumour og jeg har nå fått time om nesten 9mnd. Syns dette er ganske lenge å vente, og er redd for at det skal bli no større og at det blir enda vanskeligere å fjerne jo lenger tid det tar. Den er ganske stor allerede, heldigvis har jeg langt hår og får dekket det men kan aldri ha det i strikk . Er det noen som har fjernet dette på privat klinikk? hvor mye vil det koste? Har prøvd å mase på fastlegen men han mener det ikke er så alvorlig. Jeg vet jo også at det er en sjangse for at jeg aldri får det bort, men vil heller vite det tidlig enn å vente i 9 mnd til. Anonymous poster hash: bb331...a6f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Det er 9 mnd ventetid fordi dette er et selektivt inngrep og det er ikke farlig å vente så lenge. Men, du har fritt sykehusvalg. Gå inn på frittsykehusvalg.no og det om det er noen andre sykehus som har kortere ventetid på denne type inngrep og få fastlegen til å sende søknad dit. Anonymous poster hash: 00dec...a7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå