Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han jogger masse masse, fjellturer , gaming og så liker vi begge å gå på konserter, se serier og reise, gå turer i skog og mark- osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trylling og magi, tegning, maling, skriving, film, musikk, litteratur generelt (elsker dikt osv).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi "gamer" sammen, ellers holder han på med programmering av et spill. 

Skrevet

Det som slår meg med denne tråden er hvor forskjellige kvinner og menn er. Kvinner og menn har totalt forskjellige interesser. Og folk mener fortsatt det ikke skal være forskjell på menn og kvinner? Kvinner liker å strikke, trene, være sosial, shoppe, bake osv osv.

Menn er besatt av alt som har motor som bil, båter og radistyrte ting, fotball, øl, poker, gaming, jakt, våpen osv osv.

Tror det er viktig å la damer få være damer og menn være menn. Det tror jeg alle er tjent med. :)

Anonymous poster hash: 3985c...d71

Hmm.. Håper jeg fortsatt blir sett på som kvinne  - selv etter dine betraktninger.

Mannen min jakter stor- og småvilt, fisker, snekrer, spiller biljard og er generelt mye ute i skog og mark.

Og tar gjerne en dram med gutta.

Me too.

Men det er vel derfor vi har det så godt i lag - anser ikke bare disse tinga som hobby, men mer en livsstil.

ps. Jeg kan ikke strikke, scrappe eller bake noe særlig. OG er veldig feminin av utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en samboer som ikke kan ditte stille og er på farten hele tiden!

Han har mange interesser men holder somregel bare på med en av gangen og da er han bare opptatt av det, og ikke NOE annet hehe..

Det han driver med er;

Langrenn

Rulleski

Jakt

Fiske

Sjakk

Fikse biler (skru)

Poker

Svømmer

Snekre (oppussings prosjekter)

Snøscooter

Trene hunden (til jakt)

Blir helt utmattet bare av å se på han!

Jeg kan gjerne ta en skitur og slike ting men da er det for å ta meg en "rusletur", han går liksom helt all inn i det han holder på med. Har gitt opp å mase om at det blir litt mye, så når han fyker rundt så setter jeg meg med strikketøy/håndarbeid eller går på besøk eller noe hehe!

Anonymous poster hash: 2508b...e37

Skrevet (endret)

Min fantastiske mann bruker mye tid på musikk. Han spiller flere instrumenter, synger og skriver låter. Ellers trener han mye, og elsker å reise. Han er også veldig glad i skog og natur, og spiller en del når han har tid. 

Han har også gått på ølbryggingskurs og har brygget en del hjemme. Det har vært veldig vellykket! 

Endret av Cathj
Skrevet

Jeg og mannen min driver med mye det samme, trener styrke, jogger, friluftsliv av alle slag fjellturer, skogsturer,sykling,klatring og kjakkpadling. Mannen er mer kajakkfrelst enn meg så er med i en klubb. Dyreinteresser. Ellers spiller han spill på ipad en del. Vi vurderer hund og drive med hundetrening.

Skrevet (endret)

Det som slår meg med denne tråden er hvor forskjellige kvinner og menn er. Kvinner og menn har totalt forskjellige interesser. Og folk mener fortsatt det ikke skal være forskjell på menn og kvinner? Kvinner liker å strikke, trene, være sosial, shoppe, bake osv osv.

Menn er besatt av alt som har motor som bil, båter og radistyrte ting, fotball, øl, poker, gaming, jakt, våpen osv osv.

Tror det er viktig å la damer få være damer og menn være menn. Det tror jeg alle er tjent med. :)

Anonymous poster hash: 3985c...d71

Forskjell i interesser trenger ikke bety at vi er så utrolig forskjellige. Hva med at folk får frihet til å drive med det de liker uansett interesse. Finnes plenty av interesser som også har plenty av begge kjønn involvert,  musikk, friluftsliv, matlaging. Flere og flere jenter driver med gaming, jakt, osv. Skal jeg fly rundt å gjøre "kvinneting" bare fordi jeg er kvinne? Hva er logikken i det?

Jeg tror alle er tjent med at man får frihet til å være den man er uavhengig av hvilket kjønn man er.

Endret av Cordelia
AnonymBruker
Skrevet

Han er med i en mc-klubb, det består av å kjøre motorsykkel ett par ganger i året, ellers er det festing og atter festing. Helt pyton, og grunnen til at vi holder på å gå fra hverandre. 

Ønsker meg en mann med en sunn hobby. :)

Anonymous poster hash: 02d77...63d
Skrevet

Hos oss er det heller jeg som har få interesser. Det går i matlaging, lese bøker, film, gaming og trening.

Han er opptatt av musikk,anime,og gaming.

Skrevet

Kanskje litt på siden, men hvilken mann har ingen hobbier?! Det er jo det vi er laget for.  :ninja:

AnonymBruker
Skrevet

For å svare på spm. - hans tid er fordelt mellom;

- Jobbrelaterte ting

- Reise

- Sosialt med venner og kolleger

- Trening (studio eller ute)

- Alpint

- Meg :)

Under "jobbrelatert" faller en del ting. Han startet eget firma som han solgte seg ut av men fortsatt sitter i styret til, og han er deleier i et annet firma. Ellers har han mye opplegg i alumni til den tidligere skolen han gikk på og et businessnettverk som holder seminarer. 

Jeg tror ikke jeg i utgangspunktet kunne falt for en mann som ikke greide fylle egen fritid. Kun kjedelige mennesker kjeder seg. Da har man ikke appetitt for livet. Les en bok i det minste. 

Anonymous poster hash: b7fbc...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...