Gå til innhold

Hva betyr dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr jeg datet sendte en mld til meg etter jeg sletta han fra Tinder. Han tror jeg ble sur for noe han sa, mens det som egentlig skjedde var at det gikk opp for meg at han kun var ute etter sex. I meldingen sto det "unnskyld for forrige gang, du er en super jente. Regner ikke med å høre fra deg igjen, men har du spørsmål angående skyting eller lignende, så får du bare ringe(jeg har ikke nr hans). Ha en riktig fin sommer videre :) ". Hva fader mener han med dette? Var det bare for å lette på sin egen samvittighet?

 

 



Anonymous poster hash: 0aa2e...152
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skyting?

 

Høres ut som en tulling som forstår han er avslørt (som en som kun er ute etter sex),men vil rette opp selvtlliten sin med å være den som "avslutter".



Anonymous poster hash: 0b36d...bbc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det du forteller, har han ikke gjort noe galt, så han har ikke dårlig samvittighet. Han var kun ute etter sex, og det er jo greit, men det passet ikke deg. Også greit.

Han sendte nok meldinga for å være hyggelig og muntre deg opp. Var virkelig den muligheten deg så fjern at tanken aldri streifet deg?



Anonymous poster hash: bb4e3...f59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skyting?

 

Høres ut som en tulling som forstår han er avslørt (som en som kun er ute etter sex),men vil rette opp selvtlliten sin med å være den som "avslutter".

Anonymous poster hash: 0b36d...bbc

 

Han driver med skyting, så vi dro på skytebanen en dag. 

 

Hm, du tror det, ja? Jeg sa jo ingenting om sexgreine til han. Han trodde jeg ble sur for noe annet. Troor det er det han sier unnskyld for. Herregud, det her høres teit/fjortis ut. 

Anonymous poster hash: 0aa2e...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter det du forteller, har han ikke gjort noe galt, så han har ikke dårlig samvittighet. Han var kun ute etter sex, og det er jo greit, men det passet ikke deg. Også greit.

Han sendte nok meldinga for å være hyggelig og muntre deg opp. Var virkelig den muligheten deg så fjern at tanken aldri streifet deg?

Anonymous poster hash: bb4e3...f59

 

 Nei, den muligheten streifet meg aldri,

 

Bør jeg svare på den mld da? 

Anonymous poster hash: 0aa2e...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg svare på den mld da? 

Du kan godt svare meget kort, men det er ikke nødvendig.

Anonymous poster hash: bb4e3...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns egentlig dette høres ut som et forsøk på å rette opp inntrykket han har gitt deg. At han vil gi deg respekt igjen, om han var klengete og krenkende sistgang. At han egentlig syns du er en bra jente og at han angrer på at han spoila sjansen sin på deg med å være en tulling.



Anonymous poster hash: 932b4...d78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig dette høres ut som et forsøk på å rette opp inntrykket han har gitt deg. At han vil gi deg respekt igjen, om han var klengete og krenkende sistgang. At han egentlig syns du er en bra jente og at han angrer på at han spoila sjansen sin på deg med å være en tulling.

Anonymous poster hash: 932b4...d78

Hvorfor sier han da at hun får ringe ham, når han vet at hun ikke har tlf nr hans...

Anonymous poster hash: 9832b...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier han da at hun får ringe ham, når han vet at hun ikke har tlf nr hans...

Anonymous poster hash: 9832b...bc9

Synes også det var ganske merkelig? 

 

 

 

TS

Anonymous poster hash: 0aa2e...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...