Gå til innhold

Hvor våt blir du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor våt blir du før, under og etter sex? Er du gjennomvåt bare etter forspillet, eller er du bare fuktig når dere er ferdige?

Jeg synes jeg blir litt for våt, og det renner så og si noen dråper av meg etter vi er ferdige, og jeg er skikkelig våt inni.

Anonymous poster hash: 05aa1...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor våt blir du før, under og etter sex? Er du gjennomvåt bare etter forspillet, eller er du bare fuktig når dere er ferdige?

Jeg synes jeg blir litt for våt, og det renner så og si noen dråper av meg etter vi er ferdige, og jeg er skikkelig våt inni.

På en skala fra 1-10?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som regel gjennomvåt bare etter forspillet, syns det er flaut og passer alltid på å tørke meg med trusen eller dynekanten mellom forspill og penetrering for å ikke bli opplevd som ei bøtte med vann.

Anonymous poster hash: 022dc...275
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som regel gjennomvåt bare etter forspillet, syns det er flaut og passer alltid på å tørke meg med trusen eller dynekanten mellom forspill og penetrering for å ikke bli opplevd som ei bøtte med vann.

:blink:

Anonymous poster hash: 0d04f...786

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er rart med det? Det kommer jo sæd i senga uansett, så hvorfor ikke litt pussyjuice?  Det tørker jo fort og legger ikke igjen noen merker, er snakk om å bare streife dynetrekket litt i sprekket uten at han ser det ;) Jeg tørker meg diskret og bruker det som er i nærheten, kan jo ikke akuratt si "Du, stopp littegrann, *løpe på badet tørke meg med papir* " det blir ganske stemningsdemper.

• Liker 2
Skrevet

Akkurat det jeg tenkte!

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke våt! 

Anonymous poster hash: 3bf19...b06
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt våt, kan bli det før han har rørt meg hvis jeg hadde veldig lyst på sex. Og jeg tørker meg ikke, for det virker som mannfolka elsker det! Tror de ser på det som et tegn på at man virkelig vil ha de. 

Anonymous poster hash: ba1e7...522
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir som en foss😕

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

For våt. Skulle heller ønske jeg hadde det motsatte problemet for der kunne jeg løst med litt glidemiddel.

Jeg blir våt bare jeg vet jeg skal ha sex. Eneste positive med det er at jeg lett kan ta en kjappis uten noen form for oppvarming. Negative er at jeg alltid må ha et lite håndklede i nærheten aå jeg får tørket meg godt (litt papir nytter ikke)

AnonymBruker
Skrevet

Det må bli noen stopp for å tørke ja. HATER hvor våt jeg blir, sykt irriterende!!! 

Det er vanskelig å gjøre noe med det. Men om du er for tørr, så har du jo glide middel. 

Anonymous poster hash: ab1f8...d01
Skrevet

Okay!

Jeg blir passe våt.

AnonymBruker
Skrevet

For våt. Skulle heller ønske jeg hadde det motsatte problemet for der kunne jeg løst med litt glidemiddel.

Jeg blir våt bare jeg vet jeg skal ha sex. Eneste positive med det er at jeg lett kan ta en kjappis uten noen form for oppvarming. Negative er at jeg alltid må ha et lite håndklede i nærheten aå jeg får tørket meg godt (litt papir nytter ikke)

Ehhh,... jeg har opplevd begge deler, og foretrekker veldig våt fremfor for lite våt.  Glidemiddel er litt seigere enn naturlig glidning, så det blir ikke like bra. Dessuten blir det himla klissete og man må ta mer etterhvert, for det tørker jo ut det også etterhvert.

____

Med tidligere partnere har jeg blitt ganske våt, og med de siste har jeg ikke blitt så veldig våt. Avhengig av glidemiddel og ble lett sår. Har trodd det har vært noe galt med meg egentlig. Men med nåværende partner blir jeg klissvåt. Er våt langt nedover låra når vi er ferdig. 

Anonymous poster hash: 4587b...873

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Du foretrekker kanskje det, men jeg gjør det ikke.

Har opplevd begge deler jeg også etter en liten periode på medisiner som gjorde at jeg ble tørr. Syns det var mye bedre med glidemiddel. Mulig du hadde uflaks med valg av glidemiddel. Jeg har iallefall bare hatt positiv erfaring med det

Blir mye mer sår i huden når jeg blir så våt som det jeg blir nå også

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd begge deler jeg også etter en liten periode på medisiner som gjorde at jeg ble tørr. Syns det var mye bedre med glidemiddel. Mulig du hadde uflaks med valg av glidemiddel. Jeg har iallefall bare hatt positiv erfaring med det

Enig i den. Det blir litt som... som når du gikk rundt med våt bukse om vinteren som liten. Det gnisser på en måte. Det blir da sårt og vondt etter en hard runde. 

Det er vell ikke bra å være alt for våt heller. Det er vell derfor det blir nesten små betent og sårt. 

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Enig i den. Det blir litt som... som når du gikk rundt med våt bukse om vinteren som liten. Det gnisser på en måte. Det blir da sårt og vondt etter en hard runde.

Det er vell ikke bra å være alt for våt heller. Det er vell derfor det blir nesten små betent og sårt.

:jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er våt hele dagen jeg. Skulle tro jeg gikk rundt og var kåt hele tiden, for jeg er faktisk våt til alle døgnets tider.

AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel å anbefale?

Anonymous poster hash: a9745...e95

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Glidemiddel å anbefale?

Anonymous poster hash: a9745...e95

Nå er det lenge siden jeg hadde behov for det så jeg husker ikke navnet, men jeg vet jeg kjøpte den på apoteket

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også plagsomt våt, syns faktisk det er skikkelig pinlig. Dessuten glir han så lett ut av meg, med mindre jeg rir han og har litt kontroll. Men vil jo så gjerne variere litt, men finner jo ikke noen gode stillinger...

Anonymous poster hash: 8e083...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...