Gå til innhold

Holder på å faller sammen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg holder på å faller fra hverandre. Det er så mye på en gang igjen! 

Sliter med sosial angst og depresjon. "Møtte veggen" for litt over et år siden og oppsøkte hjelp. Da hadde jeg også mye på gang, og det ble alt for mye for meg.

 

Nå så tenkte jeg å starte så smått med kjøretimer, så ringer fastlegen og sier jeg har fått plass hos DPS, for han mente det hastet! 

Så begynner NAV og gnåle og mase om jevnlige møter. Familien henger over meg fordi de er redd for at jeg skal ta livet mitt. De tror depresjon = selvmord, forstår ikke at det ikke er slik det funker! Det blir da 4-5 telefoner daglig hvor de spør og graver om hvordan jeg har det, og hva jeg har gjort i dag. Og det å si "jeg er nære på å hoppe ut fra ei bru, og har ligget i fosterstilling på gulvet i 4 timer, men ellers så går det jo bra". Er ikke akkurat et sjakktrekk å si til noen som allerede er på vakt! 

Så har vi en liten "uformell" klasse reuinion 1 år for tidlig, og jeg må si nei for jeg er et hersens vrak og orker ikke å få spørsmål som "Hvordan går det med deg? Hva jobber du med? hva har du gjort de siste årene?", og alkohol + depresjon går ikke bra sammen! Og om jeg da ikke drikker så blir det enda flere spørsmål. 

 

Går rundt med klump i halsen hele tiden, alt skjer på autopilot. 

Skal starte opp hos psykolog neste uke, gruer meg så mye at jeg er konstant kvalm!! 

Kjøretimer har startet opp igjen, og andre "små ting". 

 

Det føles så endeløst! Jeg klarer ikke å se lyset i tunnelen, jeg klarer ikke å se for meg et liv uten disse "plagene"! 

Jeg orker ingenting, jeg vil ingenting. Jeg er så sliten, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lengre! Klarer ikke å se en film, får ikke til å slå av hodet. 

 

Oppi alt dette rotet så sitter jeg her med en valp, og er "barnevakt" til to andre hunder som er under 1 år! Og de skal være her i over en uke til! Og jeg sa aldri ja til å passe de to, men mamma kom med de på døren og sa "jeg drar til syden i morgen"!!!!!! 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er så sliten!! 

 

Det er noe vær dag, jeg føles ut som at jeg ikke klarer å puste! 

Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden. Måtte bare få det ut, ellers så sprekker jeg snart!! 



Anonymous poster hash: e485c...f5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...