Gå til innhold

Spiseforstyrrelser, PMS og cravings


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før jeg starter, vil jeg bare si at jeg er 33 år gammel (altså godt voksen) og har fått behandling for spiseforstyrrelsen i mange mange år. Ser at tråder om spiseforstyrrelser ofte blir stengt her inne.

 

Jeg bare lurte på om noen kunne hjelpe meg.

Jeg har nå hatt bulimi så lenge jeg kan huske, men har det siste halvannet året fått en slags kontroll over sykdommen. Jeg har fått meg jobb, begynt å trene, fått samboer og på mange måter fått livet tilbake. Jeg kaster så og si ikke opp lenger.

Bortsett fra et par dager i måneden - den siste uken før mensen.

Uansett hvor mentalt forberedt jeg er på hva som kommer, går det alltid galt denne uken. Jeg får så sinnsyke cravings at jeg ikke klarer å kontrollere inntaket og det ender med overspising og oppkast.

Er det noen som vet hvorfor man MÅ spise så mye akkurat denne uken? Har prøvd å google, men finner ikke så veldig mye om det. Hadde blitt veldig glad for svar!

 

Hilsen frustrert :(



Anonymous poster hash: 90c62...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Marr, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...