Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Feig? Er vel mye bedre å backe ut fra daten om man merker man mistet interessen eller fant noen andre, enn å komme på daten og gi forhåpninger for så å si at man ikke er interessert. Ærlighet heter det bare.

Anonymous poster hash: b25fc...efa

Nei, det er jo ikke ærlighet når man ignorerer avtalen med vedkommende. Tvert imot. 

Anonymous poster hash: 716ad...99c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende at han ville at du skulle vise at du faktisk var interessert da? Er selv drita lei av å alltid skulle være den parten som tar initiativ til samtaler og at ting skal skje, selv om hun er med og snakker mye når jeg først spør...

Anonymous poster hash: dcbf6...a59
Skrevet

Men var sted og tidspunkt avtalt? Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare kunne sende en melding på tidlig ettermiddag og spørre "heisann, hvor og når passer det for deg i kveld da?☺"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende at han ville at du skulle vise at du faktisk var interessert da? Er selv drita lei av å alltid skulle være den parten som tar initiativ til samtaler og at ting skal skje, selv om hun er med og snakker mye når jeg først spør... Anonymous poster hash: dcbf6...a59

Jeg også og jeg er dame!

Anonymous poster hash: 7e8e8...313

Gjest Universe
Skrevet (endret)

Det er feige og pysete gutter, eller useriøse gutter det der. Ingenting å bry seg om. Ikke noe å samle på heller.

Endret av Universe
AnonymBruker
Skrevet

Men var sted og tidspunkt avtalt? Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare kunne sende en melding på tidlig ettermiddag og spørre "heisann, hvor og når passer det for deg i kveld da?☺"

Fordi erfaringsmessig, når jeg ikke hører noe fra gutten/mannen/hankjønnet, lukter jeg lunta/kjenner jeg lusa på gangen. Altså, at han ikke er interessert. Det viste seg her også, hvor han ikke var mann nok til å sende mld først. Synes faktisk det er mannen sin oppgave, ja, jeg er gammeldags der. Var jo også han som inviterte meg. Da jeg sendte meld etterpå, stilte han ingen spørsmål eller gjorde noe for å føre samtalen videre. Og jeg passer ikke sammen med menn som ike tar initiativ. 

Men! Tar selvkritikk på noe, og det er at jeg burde kanskje bli flinkere til å ta mer initiativ, men det føles så meget ubehagelig og ikke riktig for meg :( Av årsaken jeg nevnte ovenfor, blant annet. 

Anonymous poster hash: ddf27...5d5

Skrevet

Fordi erfaringsmessig, når jeg ikke hører noe fra gutten/mannen/hankjønnet, lukter jeg lunta/kjenner jeg lusa på gangen. Altså, at han ikke er interessert. Det viste seg her også, hvor han ikke var mann nok til å sende mld først. Synes faktisk det er mannen sin oppgave, ja, jeg er gammeldags der. Var jo også han som inviterte meg. Da jeg sendte meld etterpå, stilte han ingen spørsmål eller gjorde noe for å føre samtalen videre. Og jeg passer ikke sammen med menn som ike tar initiativ.

Men! Tar selvkritikk på noe, og det er at jeg burde kanskje bli flinkere til å ta mer initiativ, men det føles så meget ubehagelig og ikke riktig for meg :( Av årsaken jeg nevnte ovenfor, blant annet.

Bedre enn å sitte og vente da, og ikke kunne finne på noe annet i tilfelle han plutselig ville møtes.. Man må jo kunne planlegge og leve livet i stedet for å sitte og vente i tilfelle man får en melding. Han hadde jo allerede tatt initiativ til å invitere deg ut så en sånn casual mld oppfattes neppe som mas, mer sånn "nå går toget snart så du bør henge deg på om du faktisk vil med".

AnonymBruker
Skrevet

Fordi erfaringsmessig, når jeg ikke hører noe fra gutten/mannen/hankjønnet, lukter jeg lunta/kjenner jeg lusa på gangen. Altså, at han ikke er interessert. Det viste seg her også, hvor han ikke var mann nok til å sende mld først. Synes faktisk det er mannen sin oppgave, ja, jeg er gammeldags der. Var jo også han som inviterte meg. Da jeg sendte meld etterpå, stilte han ingen spørsmål eller gjorde noe for å føre samtalen videre. Og jeg passer ikke sammen med menn som ike tar initiativ.  Men! Tar selvkritikk på noe, og det er at jeg burde kanskje bli flinkere til å ta mer initiativ, men det føles så meget ubehagelig og ikke riktig for meg :( Av årsaken jeg nevnte ovenfor, blant annet.  Anonymous poster hash: ddf27...5d5

Du, det er like ille for alle å ta initiativ...! Man kaster seg ut i noe ukjent med mulighet for å bli såret. Hvis alle skulle tenkt som deg ville ingen tatt initiativ til noe som helst. Har du tenkt på at han tester deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du, det er like ille for alle å ta initiativ...! Man kaster seg ut i noe ukjent med mulighet for å bli såret. Hvis alle skulle tenkt som deg ville ingen tatt initiativ til noe som helst. Har du tenkt på at han tester deg?

Ja, du har rett i det...Men jeg er ikke vant til det, så må over en skikkelig kneik før jeg gjør det. Og de få gangene jeg har gjort, har det alltid gått dritt(dvs ingen respons). 

Verste var at jeg likte han ganske godt også :( Også sletta jeg han. Blæ. Angrer nå. 

Skrevet

Da antar jeg at du også synes kvinner som mister interessen også er feige.

Det feige er å ikke avlyse daten, ikke å miste interessen.

• Liker 3
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Feig? Er vel mye bedre å backe ut fra daten om man merker man mistet interessen eller fant noen andre, enn å komme på daten og gi forhåpninger for så å si at man ikke er interessert. Ærlighet heter det bare. Anonymous poster hash: b25fc...efa

Det handler ikke om ærlighet men om folkeskikk.

Skrevet

Hvorfor sender dere ikke melding dagen daten er? Om jeg ikke hører noe sender jeg alltid noe for å bekrefte at avtalen fortsatt gjelder. Jeg vil si damer er like feige om de ikke tar kontakt selv. Om de derimot ikke svarer på den ville jeg reagert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...