AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Hva skjer med de guttene som man har pratet og hatt en god samtale med og de inviterer deg ut, men ikke hører noe den dagen man har planlagt? Det skjedde meg her om dagen. Irriiiitert! Jeg skrev til han "du glemte meg", og han skrev det samme til meg. Også skrev jeg "haha, dust ;)", og fikk aldri noe svar tilbake på den. Så jeg sletta han. Anonymous poster hash: ddf27...5d5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 hvor gammel er du? Det er relevant, fordi? Anonymous poster hash: ddf27...5d5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 .........hadde du glemt han? Anonymous poster hash: 2d064...ec3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Jeg har vært borti det samme - pratet litt på Tinder først, planlagt å møtes, planlegger date også når dagen kommer hører man ingenting. Av en eller annen grunn tenker jeg at det er fyren som skal ta kontakt dagen vi har avtalt, vet ikke helt hvorfor, men.. Uansett, så endte det med at jeg tok kontakt senere samme kveld vi hadde avtale, da var det for sent for å møtes, men jeg skrev en casual melding om at vi hadde visst glemt daten idag. Han svarte at han hadde vært opptatt med jobb.. (Javel - og det kunne du ikke gi beskjed om?). Han skrev at "vi måtte ta det igjen", et par uker gitt og han tok ikke initiativ til noe mer, så da sletta jeg han. Anonymous poster hash: ea0e7...288
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Hvor gammel du er er relevant for om du kan ta disse guttene seriøst eller ikke. Når jeg var 15 så skrev alle guttene på msn at de elsket meg og ville gifte seg med meg og ville gå romantisk tur på stranda og what not. Jeg gikk fem på, levde i lykkerus og ble like forvirra og lei meg hver gang de ikke fulgte opp det de hadde sagt. Såklart gjorde de ikke det, de sa akuratt det samme til de andre jentene de chatta med og la ikke noe personlig i det. Om dere er 25 så er det anderledes, da sier man ikke lenger sånt bare for å booste sin egen selvtillit eller få jenter tvinna rundt fingeren, Men det finnes menn på 25 som tenker det at "ok nå tok jeg initiativ til avtalen, hun sa ja, så da får hun ta initiativ når dagen først kommer". Anonymous poster hash: b25fc...efa 6
lillsunshine Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Å, det der er så typisk. Har opplevd det samme. Tror greia er at mennene plutselig får kalde føtter og feiger litt ut.
Rights Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Tydeligvis ikke alle som vet hva normal folkeskikk er, om de ikke klarer å gi beskjed på forhånd om de ikke kan møte. For noen sauer!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Å, det der er så typisk. Har opplevd det samme. Tror greia er at mennene plutselig får kalde føtter og feiger litt ut. Så bra det ikke bare er meg da:) Han er 31, forresten. Men hvorfor får de kalde føtter da? Fader så oppgitt jeg blir:(Anonymous poster hash: ddf27...5d5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Tydeligvis ikke alle som vet hva normal folkeskikk er, om de ikke klarer å gi beskjed på forhånd om de ikke kan møte. For noen sauer! Takk for støtten :) Anonymous poster hash: ddf27...5d5
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Å, det der er så typisk. Har opplevd det samme. Tror greia er at mennene plutselig får kalde føtter og feiger litt ut. Eller så finner de ut at de ikke er så intereserte likevell. 2
lillsunshine Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Eller så finner de ut at de ikke er så intereserte likevell. Ja, det var det jeg mente. Det var det jeg mente med feige
lillsunshine Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Så bra det ikke bare er meg da:) Han er 31, forresten. Men hvorfor får de kalde føtter da? Fader så oppgitt jeg blir:(Anonymous poster hash: ddf27...5d5 Kan være mange grunner det. Kanskje blir de for nervøse eller finner noen i mellomtiden som de finner mer interessant. Jeg vet ikke. Jeg tar meg uansett ikke nær, siden det er noen jeg ikke engang har møtt. De vet ikke hva de går glipp av
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Ja, det var det jeg mente. Det var det jeg mente med feige Da antar jeg at du også synes kvinner som mister interessen også er feige.
lillsunshine Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Ja, dersom man har avtalt å møtes, men så dropper å gjøre det og ikke sier ifra om det, fordi man har mistet interessen, så er man litt feig ja. Både kvinner og menn. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Hørte han noe fra deg da, ts? Anonymous poster hash: b830d...e87 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #17 Skrevet 16. juli 2015 Hørte han noe fra deg da, ts?Anonymous poster hash: b830d...e87 Nei. Han inviterte meg ut og regnet med han ville lyd fra seg samme dag om han var interessert. Hørte ingenting dagen etter heller. Anonymous poster hash: ddf27...5d5
Gjest AnonGangerTo Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 Har aldri vært på Tinder men jeg opplevde det to ganger når jeg var medlem på en datingside. Begge to var feige helt fra begynnelsen med å ikke vise ansiktet sitt. Anbefaler deg TS å drite tynt i slike folk. Deres tap. Vær positiv og fortsette å date. Tvi tvi!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 Ja, dersom man har avtalt å møtes, men så dropper å gjøre det og ikke sier ifra om det, fordi man har mistet interessen, så er man litt feig ja. Både kvinner og menn. Feig? Er vel mye bedre å backe ut fra daten om man merker man mistet interessen eller fant noen andre, enn å komme på daten og gi forhåpninger for så å si at man ikke er interessert. Ærlighet heter det bare. Anonymous poster hash: b25fc...efa
lillsunshine Skrevet 16. juli 2015 #20 Skrevet 16. juli 2015 Feig? Er vel mye bedre å backe ut fra daten om man merker man mistet interessen eller fant noen andre, enn å komme på daten og gi forhåpninger for så å si at man ikke er interessert. Ærlighet heter det bare. Anonymous poster hash: b25fc...efa Ja, men da sier man fra om det! Poenget her var at daten ikke sier no eller lar høre fra seg, selv om man har avtalt å møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå