ThePearl Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Hei Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart tre år, og han er den eneste jeg har hatt sex med. Jeg er tyve år gammel, og er ganske nett og liten. Penisen til kjæresten min er over gjennomsnittlig lang og tykk. Jeg har fått et litt negativt syn på sex, ettersom jeg alltid er sår etterpå. Det er altså aldri en runde to, tre eller ti - slik som mange andre har mulighet til. Noen ganger går ikke sårheten over før mer enn 24 timer har gått. Noen ganger gjør det til og med vondt å sette seg etterpå. Dette setter virkelig en bremser sexlivet vårt! Selvfølgelig syns jeg at dette er kjipt, ettersom jeg er ung, og dette skal være den perioden i livet mitt der jeg skal være på topp seksuelt. I stedet tenker jeg: "Er det noe vits? Gjør jo bare vondt etterpå uansett". Kjenner jeg ofte blir misunnelig på venninner når de forteller hvor ofte de har sex, og hvor fantastisk det er. Har både dratt til helsestasjon for ungdom to ganger og bestilt time hos gynekolog. Hos hfu fant de ingenting og sa at problemet antageligvis ligger i at penisen til kjæresten min er for stor. Hos gynekologen fikk jeg beskjed om at jeg hadde candida - dette har jeg hatt en gang før, så jeg kjøpte både canesten stikkpille og krem, men sårheten forsvant ikke. Så jeg kjøpte en pakke til, men sårheten var fortsatt der. Candida er det altså ikke. Har dere noen forslag om hva jeg kan gjøre eller hva det kan være? Ønsker virkelig å ha et normalt sexliv! Trenger sårt hjelp.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 prøvd glidemiddel?? Skjeden skal normalt være veldig tøyelig. og kanskje du ikke har vært våt nok? sånn at du har blitt sår pga det. det har hendt med meg hvis vi har vært litt utolmodige... og ja det kan være svært så sårt da etterpå... men bruker man god tid og kjæresten bruker litt tid på å få deg ordenlig våt så kan det hjelpe. Anonymous poster hash: bfa21...7c1
ThePearl Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2015 prøvd glidemiddel?? Skjeden skal normalt være veldig tøyelig. og kanskje du ikke har vært våt nok? sånn at du har blitt sår pga det. det har hendt med meg hvis vi har vært litt utolmodige... og ja det kan være svært så sårt da etterpå... men bruker man god tid og kjæresten bruker litt tid på å få deg ordenlig våt så kan det hjelpe. Anonymous poster hash: bfa21...7c1 Ja, har både prøvd glidemiddel og olje, men dette gir egentlig ingen annen effekt enn at den glir lettere inn. Jeg har en veldig omsorgsfull kjæreste prøver å sørge for at jeg får en like bra sexopplevelse som han, så jeg er så og si alltid våt.
_Malene Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Jeg hadde det slik med eksen. Jeg fikk ofte rifter og sopp pga det. Penetrering var vondt, og så strammet jeg til enda mer fordi jeg var redd det skulle gjøre vondt. Orket til slutt ikke tanken på sex, det var helt forferdelig. Følte meg mislykket. Forholdet tok slutt etter flere mnd uten sex... Men etterpå traff jeg fyr med mye mindre penis, og da ble sex endelig godt! Vi kunne ha oss flere omganger hele natten. Ble fortsatt sår, men ikke i nærheten av slik det var med eksen.. 2
ThePearl Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2015 Jeg hadde det slik med eksen. Jeg fikk ofte rifter og sopp pga det. Penetrering var vondt, og så strammet jeg til enda mer fordi jeg var redd det skulle gjøre vondt. Orket til slutt ikke tanken på sex, det var helt forferdelig. Følte meg mislykket. Forholdet tok slutt etter flere mnd uten sex... Men etterpå traff jeg fyr med mye mindre penis, og da ble sex endelig godt! Vi kunne ha oss flere omganger hele natten. Ble fortsatt sår, men ikke i nærheten av slik det var med eksen.. Så dere fant ikke på noe som hjalp litt engang? Begynner å lure på om den eneste løsningen er å presse ut en unge - kanskje vaginaen min blir videre da 😭
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Noen? Candida må noen ganger tablettbehandles over flere uker med Diflucan, det er ikke alltid krem og stikkpiller virker godt nok. Diflucan virker bedre mot noen candida-arter. Jeg fikk vite dette av gynekolog. Spør legen om resept på dette, om du tror du kan ha sopp.Anonymous poster hash: b5452...3b3
ThePearl Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2015 Candida må noen ganger tablettbehandles over flere uker med Diflucan, det er ikke alltid krem og stikkpiller virker godt nok. Diflucan virker bedre mot noen candida-arter. Jeg fikk vite dette av gynekolog. Spør legen om resept på dette, om du tror du kan ha sopp.Anonymous poster hash: b5452...3b3 Hva er forskjellen på det og canesten? Har du noe personlig erfaring? Altså, jeg har ikke mye utflod,som i følge en bekjent er hovedsymtomet på candida, så jeg vet ikke helt...
peppermyntete Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Hva er forskjellen på det og canesten? Har du noe personlig erfaring? Altså, jeg har ikke mye utflod,som i følge en bekjent er hovedsymtomet på candida, så jeg vet ikke helt... Diflucan er reseptfritt nå. Rådfør deg med apoteket, de kan sakene sine de også
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #10 Skrevet 15. juli 2015 Glidemiddel og laaaangt vorspill. (minst en time) Vaginaer tilpasser seg penisen men trenger god oppvarming. Det høres ut som at du ikke er varmet opp nok, og kanskje heller ikke er våt nok slik at du føler deg sårere og trangere. Selv den trangeste fitta kan få plass til en hånd inni (hallo vi føder ut derfra) med NOK oppvarming Anonymous poster hash: f7033...ed5 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Glidemiddel og laaaangt vorspill. (minst en time) Vaginaer tilpasser seg penisen men trenger god oppvarming. Det høres ut som at du ikke er varmet opp nok, og kanskje heller ikke er våt nok slik at du føler deg sårere og trangere. Selv den trangeste fitta kan få plass til en hånd inni (hallo vi føder ut derfra) med NOK oppvarming Anonymous poster hash: f7033...ed5 Nei, nei, nei og atter nei. Ei som nettopp har mista jomfrudommen eller er veldig trang får ikke plass til ei hel hånd inni seg. Du må huske at kvinner som føder har kroppen full av hormoner, og kroppen gjør seg klar til fødsel i lang tid. Det er en unntakstilstand. De som er så trange at de nesten ikke får inn en penis, får ikke plass til ei hel hånd uten å revne eller store smerter.Anonymous poster hash: 31911...d0b 2
_Malene Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Så dere fant ikke på noe som hjalp litt engang? Begynner å lure på om den eneste løsningen er å presse ut en unge - kanskje vaginaen min blir videre da 😭 Han var bare for stor for meg. Så har ikke noen råd til deg... Mulig det hjelper å presse ut en unge, men kanskje ikke så lurt å få en bare på det grunnlaget 😂 (Forøvrig mange som ikke blir videre av å føde) 1
_Malene Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Glidemiddel og laaaangt vorspill. (minst en time) Vaginaer tilpasser seg penisen men trenger god oppvarming. Det høres ut som at du ikke er varmet opp nok, og kanskje heller ikke er våt nok slik at du føler deg sårere og trangere. Selv den trangeste fitta kan få plass til en hånd inni (hallo vi føder ut derfra) med NOK oppvarming Anonymous poster hash: f7033...ed5 Nei, alle kan ikke få en hånd opp der. Fødsel er noe helt annet, hvor kroppen forbereder seg i mange mnd ved hjelp av hormoner som løsner bekkenet og leddbånd. Riene gjør mye av jobben under fødselen, styrt av hormoner, som utvider bekkenet, livmormunnen og selve skjeden. I tillegg blir mange klippet eller rett og slett revner under pressingen. Noen har rett og slett trangere skjede, eller større penis enn det som er gjennomsnittet. Mye oppvarming og glidemiddel er nok lurt TS. Endret 16. juli 2015 av _Malene 2
_Malene Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 (endret) dobbelpost Endret 16. juli 2015 av _Malene
Gjest BoxingDay Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Siden du og typen din er såpass unge så tenker jeg at dere kanskje ikke bruker nok tid på å fokusere på orgasmen og kåtheten din og at fokuset er på penetreringen og orgasmen hans? Gir han deg orgasme FØR han penetrerer deg hver eneste gang dere har sex? Er du skikkelig, skikkelig kåt, rennende våt og klar? De få gangene jeg har sett ei grimase hos den jeg puler så er det fordi vi gikk for fort frem, da er det bare å trekke seg ut og få dama til å slappe helt av, slikke henne frem til en orgasme eller to også forsøke forsiktig på nytt. Mange damer er ikke klare for penetrering før de tigger om det, mistenker at du er sånn. Ikke ha sex før du er rennende våt og kåt, ellers strammer du deg bare enda mer og opplevelsene blir bare enda verre. Dama mi ble ikke videre etter å ha født barn så må nok skuffe deg der, du får heller belage deg på å fokusere på din nytelse først for å bli klar for å gi mannen nytelsen hans etterpå. Endret 16. juli 2015 av BoxingDay
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Glidemiddel og laaaangt vorspill. (minst en time) Vaginaer tilpasser seg penisen men trenger god oppvarming. Det høres ut som at du ikke er varmet opp nok, og kanskje heller ikke er våt nok slik at du føler deg sårere og trangere. Selv den trangeste fitta kan få plass til en hånd inni (hallo vi føder ut derfra) med NOK oppvarming Anonymous poster hash: f7033...ed5 Haha☺ dette stemmer IKKE!Anonymous poster hash: b9e29...a8d 1
ThePearl Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #17 Skrevet 16. juli 2015 Siden du og typen din er såpass unge så tenker jeg at dere kanskje ikke bruker nok tid på å fokusere på orgasmen og kåtheten din og at fokuset er på penetreringen og orgasmen hans? Gir han deg orgasme FØR han penetrerer deg hver eneste gang dere har sex? Er du skikkelig, skikkelig kåt, rennende våt og klar? De få gangene jeg har sett ei grimase hos den jeg puler så er det fordi vi gikk for fort frem, da er det bare å trekke seg ut og få dama til å slappe helt av, slikke henne frem til en orgasme eller to også forsøke forsiktig på nytt. Mange damer er ikke klare for penetrering før de tigger om det, mistenker at du er sånn. Ikke ha sex før du er rennende våt og kåt, ellers strammer du deg bare enda mer og opplevelsene blir bare enda verre. Dama mi ble ikke videre etter å ha født barn så må nok skuffe deg der, du får heller belage deg på å fokusere på din nytelse først for å bli klar for å gi mannen nytelsen hans etterpå. Føler jo at jeg er kåt, men er vel såååå kåt at det renner av meg. Kanskje jeg burde prøve å komme en til to ganger før jeg faktisk har sex da? Er litt redd for at jeg blir sår av å bli fingrer for mye, slik at jeg ikke orker å ha sex etterpå, ettersom jeg aldri har kommet av å bli slikket.
ThePearl Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #18 Skrevet 16. juli 2015 Kanskje problemet er at jeg egentlig bare har veldig skjør hud nedentil?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 Hva med at dere har langvarig forspill/sex hvor fokus er på helt andre ting enn penetrering? Så kan dere forsøke forsiktig med penetrering, og du vil merke hvorvidt det er bedre enn vanlig. Det er vel og enkelte stillinger du kanskje syns er mer behagelig? Anonymous poster hash: 36d4c...c53
ThePearl Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #20 Skrevet 16. juli 2015 Hva med at dere har langvarig forspill/sex hvor fokus er på helt andre ting enn penetrering? Så kan dere forsøke forsiktig med penetrering, og du vil merke hvorvidt det er bedre enn vanlig. Det er vel og enkelte stillinger du kanskje syns er mer behagelig? Anonymous poster hash: 36d4c...c53 Er jo verdt et forsøk Men selve akten er sjelden vond - som oftest merker jeg hvor sår jeg er, med mindre vi holder på leeeenge, da kan jeg merke det mot slutten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå