Kira-delta Skrevet 29. juli 2015 #21 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg tror instagram kan ta litt av skylda, der får man nok bilder og nok tekst. Man slipper å skumlese en haug med crap for å komme til poenget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juli 2015 #22 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg tror instagram kan ta litt av skylda, der får man nok bilder og nok tekst. Man slipper å skumlese en haug med crap for å komme til poenget Hmm, det var en spennende vinkling, for det kan hende det blir sånn at de som vil "uttrykke" seg i bilder vil konsentrere seg om å utvikle IG kontoen sin, mens skribentene vil hovedsaklig fortsette å blogge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 30. juli 2015 #23 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg leser nesten aldri blogg lengre. Må er det masse reklame og skryting av produkter som er SÅ gode. Orker ikke. Da går jeg heller inn på IG profilen til folk. Hadde vært litt gøy om bloggbølgen døde helt ut og de må finne seg en ordentlig jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 30. juli 2015 #24 Del Skrevet 30. juli 2015 mye reklame, eksponering på andre plattformer (snapchat/instagram) og lite personlig preg over bloggene gjør at jeg finner dem mindre og mindre interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juli 2015 #25 Del Skrevet 30. juli 2015 mye reklame, eksponering på andre plattformer (snapchat/instagram) og lite personlig preg over bloggene gjør at jeg finner dem mindre og mindre interessant. Jeg blir irritert over den der "følg meg gjerne på insta/chat/tumblr" oppfordringen de kommer med i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 30. juli 2015 #26 Del Skrevet 30. juli 2015 Oppfordringen til å følge disse på alle sosiale medier er mye fordi de får større eksponering, kan vise til flere følgere og lesere, og generere flere klikk/salg aka inntjening gjennom annonselenker/affiliate marketing. De promoterer seg ikke på denne måten for å være "hyggelige" men på grunn av potensialet for inntekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juli 2015 #27 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Oppfordringen til å følge disse på alle sosiale medier er mye fordi de får større eksponering, kan vise til flere følgere og lesere, og generere flere klikk/salg aka inntjening gjennom annonselenker/affiliate marketing. De promoterer seg ikke på denne måten for å være "hyggelige" men på grunn av potensialet for inntekt. Det forstår vi, dog glad for at du nevner det, sånn i tilfelle... Endret 30. juli 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 30. juli 2015 #28 Del Skrevet 30. juli 2015 Det forstår vi, dog glad for at du nevner det, sånn i tilfelle... Hmmmm... det er en grense for alt. Logger ut litt, jeg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juli 2015 #29 Del Skrevet 30. juli 2015 Hmmmm... det er en grense for alt. Logger ut litt, jeg ;-) Ok, snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg