AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Har er spørsmål i forhold til det meg tranghet nedentil. Er det vanlig i starten av samleie (med normal penisstørrelse) at man må jobbe litt for å få den inn? Eller glir den som regel rett inn? For min del må penis alltid føres litt sakte inn slik at det ikke skal gjøre alt for vondt i starten av samleie. Dette gjelder uansett hvor våt jeg er eller hvor mye glidemiddel vi bruker. Anonymous poster hash: da67a...d2d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Hos meg må det også gå veldig sakte, både med og uten glidemiddel. Må som regel ha glidemiddel eller mye spytt. Anonymous poster hash: 8a292...959
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Hos meg må det også gå veldig sakte, både med og uten glidemiddel. Må som regel ha glidemiddel eller mye spytt. Anonymous poster hash: 8a292...959 Og er du trang, vid eller vanlig nedentil da? Anonymous poster hash: da67a...d2d
Hastalavistababe Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Hos meg er det veldig trangt uansett om hvor våt jeg er. Må alltid bruke litt tid og krefter på å føre den inn. Verte blir det om det går 3 uker til en mnd uten sex. Da føles jeg som en jomfru all over again. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Har er spørsmål i forhold til det meg tranghet nedentil. Er det vanlig i starten av samleie (med normal penisstørrelse) at man må jobbe litt for å få den inn? Eller glir den som regel rett inn? For min del må penis alltid føres litt sakte inn slik at det ikke skal gjøre alt for vondt i starten av samleie. Dette gjelder uansett hvor våt jeg er eller hvor mye glidemiddel vi bruker.Anonymous poster hash: da67a...d2d Jeg er litt over gjennomsnittet stor. De damene jeg har vært med har variert en god del. Noen er trange i starten, noen trange hele tiden, og noen kan man bare stappe den rett inn og det er generelt lite friksjon. En viktig forutsetning er at damene er veldig våte. For meg høres det ut som du er normalt trang, og det er bra det. Kan bli for trangt også for en stakkar. Og for vid er ikke noe særlig. Hvordan syns du det føles selv da?Anonymous poster hash: b6e8b...bc8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Hos meg er det veldig trangt uansett om hvor våt jeg er. Må alltid bruke litt tid og krefter på å føre den inn. Verte blir det om det går 3 uker til en mnd uten sex. Da føles jeg som en jomfru all over again. Ja, og er du trang da? eller er du vanlig/vid der nede? Anonymous poster hash: da67a...d2d
Hastalavistababe Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Ja, og er du trang da? eller er du vanlig/vid der nede?Anonymous poster hash: da67a...d2d Jeg er trang ja. Litt for trang også.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Hos meg er det veldig trangt uansett om hvor våt jeg er. Må alltid bruke litt tid og krefter på å føre den inn. Verte blir det om det går 3 uker til en mnd uten sex. Da føles jeg som en jomfru all over again. Kan det bli smertefullt med normale peniser siden du er trang, eller kjenner du generelt mye friksjon? Er veldig deilig, hehe. Men ulempen er at jeg kan komme ganske fort når det er så trangt. Har du forståelse for dette? Er jo ikke værre enn at man gjør det flere ganger da.Anonymous poster hash: b6e8b...bc8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Med vanlig, normal anatomiviten så skjønner vel folk at alle er forskjellige? Vagina vider seg ut etterhvert som du blir kåt, noen trenger med tid, mens andre er klare så fort de blir våte. Anonymous poster hash: c8f2e...bac 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #10 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er litt over gjennomsnittet stor. De damene jeg har vært med har variert en god del. Noen er trange i starten, noen trange hele tiden, og noen kan man bare stappe den rett inn og det er generelt lite friksjon. En viktig forutsetning er at damene er veldig våte. For meg høres det ut som du er normalt trang, og det er bra det. Kan bli for trangt også for en stakkar. Og for vid er ikke noe særlig. Hvordan syns du det føles selv da? Anonymous poster hash: b6e8b...bc8 Det føles veldig trangt i starten, men det pleier å gå seg til etter han har først penis inn og ut kanskje 5-6 ganger. Under selve samleie får jeg ikke vondt, men jeg så redd for å være for vid:/ Penisen er som sagt vanlig i størrelsen. Jeg vet ikke hvordan det ville vært dersom jeg hadde hatt sex med en som hadde en stor penis, som deg for eksempel. Anonymous poster hash: da67a...d2d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #11 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er trang ja. Litt for trang også. Annet enn at det føles trangt i starten av samleie, hva annet er det som gjør at du vet at du er trang? Anonymous poster hash: da67a...d2d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #12 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er også trang der nede, og det må tas veldig forsiktig i begynnelsen, uansett hvor våt jeg er. Hvis fyren har stor penis må det jobbes leeeeeenge, og det er sjelden han får den helt inn før vi har har hatt sex sammen i noen uker... Anonymous poster hash: 9a5ab...383
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #13 Skrevet 15. juli 2015 Det føles veldig trangt i starten, men det pleier å gå seg til etter han har først penis inn og ut kanskje 5-6 ganger. Under selve samleie får jeg ikke vondt, men jeg så redd for å være for vid:/ Penisen er som sagt vanlig i størrelsen. Jeg vet ikke hvordan det ville vært dersom jeg hadde hatt sex med en som hadde en stor penis, som deg for eksempel.Anonymous poster hash: da67a...d2d Tror ikke du har noe å bekymre deg over i det hele tatt. Husk at noen damer er så vide at ei hånd glir rett inn som ingen ting, mens noen syns en normal penis er stort nok. Du høres normal ut.Anonymous poster hash: b6e8b...bc8
Hastalavistababe Skrevet 15. juli 2015 #14 Skrevet 15. juli 2015 Kan det bli smertefullt med normale peniser siden du er trang, eller kjenner du generelt mye friksjon? Er veldig deilig, hehe. Men ulempen er at jeg kan komme ganske fort når det er så trangt. Har du forståelse for dette? Er jo ikke værre enn at man gjør det flere ganger da.Anonymous poster hash: b6e8b...bc8 Ja det blir smertefult med normal strls penis i starten hvertfall. Noen ganger strever han med å få den inn. Og det er masse friksjon i visse stillinger. Haha for meg er det litt dårlig fordi han kommer ganske fort siden jeg er så trang.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #15 Skrevet 15. juli 2015 Tror ikke du har noe å bekymre deg over i det hele tatt. Husk at noen damer er så vide at ei hånd glir rett inn som ingen ting, mens noen syns en normal penis er stort nok. Du høres normal ut. Anonymous poster hash: b6e8b...bc8 Hmm, kunne gjerne tenkt meg å være trang og ikke vanlig, men du tror ikke det er noen sjanse for det altså? Anonymous poster hash: da67a...d2d
Gjest Hofmann Skrevet 15. juli 2015 #16 Skrevet 15. juli 2015 Kvinner som er tørre nedentil er ikke ekte kvinner
Hastalavistababe Skrevet 15. juli 2015 #17 Skrevet 15. juli 2015 Annet enn at det føles trangt i starten av samleie, hva annet er det som gjør at du vet at du er trang?Anonymous poster hash: da67a...d2d Vel, typen sier også at noen ganger er det så trangt at det føles som om første gangen han tok jomfrudommen min i tillegg etter sex..noen dager etter så klarer bare å få inn en finger, en halv finger og jeg pleier vanligvis å være ganske våt.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #18 Skrevet 15. juli 2015 Hos meg er det veldig trangt uansett om hvor våt jeg er. Må alltid bruke litt tid og krefter på å føre den inn. Verte blir det om det går 3 uker til en mnd uten sex. Da føles jeg som en jomfru all over again. Jeg gikk et år uten jeg. Hadde vondt i over en uke etterpå nedentil Anonymous poster hash: 40aca...29b
Hastalavistababe Skrevet 15. juli 2015 #19 Skrevet 15. juli 2015 Jeg gikk et år uten jeg. Hadde vondt i over en uke etterpå nedentil Anonymous poster hash: 40aca...29b Jeg skjønner godt. Tenker på noen ganger hva som kommer til å skje om jeg blir singel og går uten sex i mange mange mnder haha blir rent helvette jo
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #20 Skrevet 15. juli 2015 Jeg skjønner godt. Tenker på noen ganger hva som kommer til å skje om jeg blir singel og går uten sex i mange mange mnder haha blir rent helvette jo Hehe du får sove med en dildo inni deg om natten, sånn at musa blir vant til at det er noe inni der.Anonymous poster hash: b6e8b...bc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå