AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 kan man få nyrebekkenbetenelse uten å kjenne at man har/får UVI? Anonymous poster hash: 179b4...833
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Alte er mulig. Men både uvi og ikke minst nyrebekkenbetennelse gir så mye plager både hos barn og voksne at jeg vil tro du merker at noe er galt. Nyrebekkenbetennelse gir ofte feber i tillegg til slapphet og generelt nedsatt allmenntilstand. Anonymous poster hash: 3b8bb...a2d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 UVI kan du fint ha uten større plager, som du kanskje ikke oppfatter som UVI. Nyrebekkenbetennelse kan du ikke unngå å merke. Da får du feber, smerter etc. Anonymous poster hash: 6700f...811
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Kan noen beskrive smertene og området man får vondt i ved nyrebekken betennelse? Jeg mistenker dette på meg selv, men har ikke kraftige "au" smerter. Har hatt mye problemer med nyrene og uvi før og har et konstant halvvondt ubehag fra livmor til nyrer. Anonymous poster hash: ce515...c79
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Kan noen beskrive smertene og området man får vondt i ved nyrebekken betennelse? Jeg mistenker dette på meg selv, men har ikke kraftige "au" smerter. Har hatt mye problemer med nyrene og uvi før og har et konstant halvvondt ubehag fra livmor til nyrer. Anonymous poster hash: ce515...c79 For meg var det som at noen jevnlig spendte meg i nyrene, hele dagen, uten pause. Hadde så vondt i "ryggen" at jeg klarte ikke gå oppreist. Hadde også over 40 i feber, frostrier, svimet av innimellom og var klissvåt av svette Anonymous poster hash: 3c85b...ea1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Kan noen beskrive smertene og området man får vondt i ved nyrebekken betennelse? Jeg mistenker dette på meg selv, men har ikke kraftige "au" smerter. Har hatt mye problemer med nyrene og uvi før og har et konstant halvvondt ubehag fra livmor til nyrer. Anonymous poster hash: ce515...c79 Kg og nettet er ikke egnet til å beskrive eller finne ut om du har nyrebekkenbetennelse eller andre plager som trenger legebehandling. Håper du har kommet deg til lege i dag!Anonymous poster hash: 3b8bb...a2d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Nyrebekkenbetennelse er VONDT! Et par år siden var jeg på legevakta for urinveisinfeksjon, og på venterommet fikk jeg jævlig vondt i ryggen og klarte såvidt å gå. Det var lett for legen å fastslå at jeg hadde nyrebekkenbetennelse og jeg fikk antibiotika. Det tok tid før de fungerte ,og det var helt JÆVLIG i mellomtiden.. Anonymous poster hash: 01c44...7ef
ClosedParadise Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Du merker om du har nyrebekkenbetennelse for å si det sånn. God bedring, sjekk deg hos legen
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Det kan like godt være UVI. Har hørt om flere som sier at de har hatt uvi, uten å ha hatt plager. Jeg derimot!!! Sovnet klokken 01:00 en natt, og BRÅVÅKNET klokken 03 og måtte skikkelig tisse. I tillegg var det skikkelig "press" på blæra. Så skyndtet jeg meg på do, og slet med å få en "begynnelse" på tisset. Etter en stund slapp det bare rett ut, og da måtte jeg plutselig bråstoppe mitt i mens jeg tisset, og jeg stoppet automatisk fordi det gjorde helt sinnsykt vondt!!!! Har aldri hatt en slik smerte! I tillegg tisset jeg blod. Jeg reiste rett på legevakten, fikk et par piller til en antibiotika kur i tillegg til en resept for antibiotika. Og så ble jeg frisk. Men "min uvi" var helt forferdelig smertefullt.Anonymous poster hash: f9aff...fc5
_LanciA_ Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Jeg kjenner som regel ikke at jeg har uvi, men nyrebekkenbetennelse. Fy flate. Det var ingen tvil. Våkna av at jeg lå som en n i senga. Ryggen verka, spydde og feber. Føltes ut som å pisse piggtråd. Er du i tvil så gå til legen fort. Får jeg tegn på det da stikker jeg rett på legevakten. Hatt det 3 ganger vil ikke igjennom det igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har hatt nyrebekkkenbetennelse lenge jeg, uten å kjenne den fy flate for en smerte som du virkelig kjenner! 3 ganger faktisk. Jeg kjenner ikke UVI, og nyrebekkenbetennelsen kjenner jeg ikke før jeg blir sendt på sykehus halvdau Anonymous poster hash: 304be...dd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå