Gå til innhold

Stå for det man sier!


lille mor

Anbefalte innlegg

Her forleden snakket jeg med en kolega av meg, hun klagde veldig på noen nye rutiner som vi har blitt pålagt å følge.

Disse rutinene var blitt tatt opp på et møte, der jeg var forhindret i å komme.

Etter som jeg forstod hadde hun klaget på disse omgjøringene til veldig mange, og mange hadde gitt henne medhold.

Men hun nevnte ingen navn.

Jeg tok temaet opp med dagli leder, og han virket veldig overrasket over problemstillingen, da alle hadde vært enige på møtet. Og ingen han klagt eller vist noe missnøye.

Han lurte på hvem jeg hadde snakket med og jeg sa hvem det var.

Hun ble sef. konfontert og de kom til enighet uten store problemer.

Men fy f... så forbanna hun var på meg, fordi hun mente jeg hadde sladret.

Noe jeg nekter for, jeg tok opp temaet og prøvde å løse problemet.

Da vi snakket virket det på meg som hun hadde diskutert dette med dagli leder, men ikke fått medhold.

Nå er det en noe kjølig stemning på jobben, og jeg aner meg at noen mener det er min feil.

Det irriterer meg at folk ikke kan stå for det de sier.

Da burde man heller holde kjeft. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ikke kunne stå for det man sier har jeg sett på som en stor svakhet... Jeg synes det du gjorde var helt riktig, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun legger det frem som om det er noe hun liksom skal ha tatt opp på møte og sjefen vet at dette er ett problem, så er det jo tåpelig av henne å mene at du sladret om noe hun selv sa hun hadde vært åpen med sjefen om!!

da burde hun sagt at det ikke var blitt tatt opp da, og sagt at hun ikke ville komme i klemme med sjefen.

tåpelig av henne. Jeg ville tatt en prat med henne om jeg var deg, og fortalt henne ett og annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ganske typisk mange arbeidssteder. Folk klager og syter, men når det er møte så holder de kjeft! Og sjefen tror jo da at alt er i skjønneste orden... for ingen har klaga til henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns og at det du gjorde var riktig, det var feigt av henne å bli forbannet på deg. i det hele tatt er det feigt å ikke stå for hva man mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...