Gå til innhold

Sensitiv hud nedentil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man gjøre mot sensitiv hud nedentl? Jeg har  fått atopisk eksem som kommer og går på kroppen, og også tørr og kløende hud i underlivet. Ikke I selve underlivet, men den trekanten som blir innenfor en bikinitruse. Det er det samme uavhengig om jeg er barbert eller lar det gro og fått beskjed av legen at jeg bare må godta at jeg har sensitiv hud der nede, siden det ikke er sopp eller noe annet (skulle tro det var flatlus!). Blir gal, klør hele tiden som om man skulle hatt tørr hodebunn ! Noen som er kjent med lignende plager?! (over tid, ikke kortvarig kløe)

Anonymous poster hash: fbe3a...f24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke kortison-salve fra apoteket en kort periode. Deretter finne en mild, fet krem for å forebygge.

Anonymous poster hash: 2d207...3f7
Skrevet (endret)

Be om henvisning til hudlege.

Endret av Biloba
AnonymBruker
Skrevet

Pass på at kun bruker parfymefritt vaskemiddel til klær, spesielt viktig er dette for undertøy og sengetøy.
Prøv deg frem angående truseinnlegg og bind, og hold deg langt unna de nye parfymerte som irriterer slimhinnene nedentil for de som fra før av har sensitiv hud. Ikke at jeg forstår at noen vil ha parfymerte produkter nedentil, eller tåler det.

Anonymous poster hash: 96493...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...