AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ble mamma veldig tidlig. Nå er sønnen min 14 år, snill og god, flink på skolen. Jeg føler jeg gjorde mitt beste som mor, til å være 17 år. Når jeg ser tilbake nå, så ser jeg jo hva jeg burde gjort annerledes. Får så dårlig samvittighet for dette Feks at jeg hadde endel barnevakt. Det var veldig "moro" for mine venninner, de ville jo gjerne passe han. Jeg ser jo i dag at det er galt. Jeg tror jeg trengte litt hjelp også, måtte jo fullføre videregående med greie karakterer, slik at jeg kom inn på høgskolen. Følte jo jeg måtte ta en ok utdannelse for at jeg og sønnen skulle ha det best mulig. Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men fikk ikke sove... Anonymous poster hash: ad1b8...9d6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Vær glad du har en god og fin sønn. Sikkert mange som tenker at de skulle gjort mer for barna sine. Tror det ligger i de fleste som har bar, for det er en så sterk ubetinget kjærlighet der. Vær stolt av at du klarte å bære frem et barn når du selv nesten var et barn. Og at det har gått bra med han. Anonymous poster hash: e52e0...64b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Vær glad du har en god og fin sønn. Sikkert mange som tenker at de skulle gjort mer for barna sine. Tror det ligger i de fleste som har bar, for det er en så sterk ubetinget kjærlighet der. Vær stolt av at du klarte å bære frem et barn når du selv nesten var et barn. Og at det har gått bra med han.Anonymous poster hash: e52e0...64b Takk❤️ Hadde jeg fått barn nå, så hadde jeg jo vært mer obs på slike ting. Han er en trygg gutt, så bare håper at han ikke har følt seg utrygg som liten pga dette. Anonymous poster hash: ad1b8...9d6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Takk❤️ Hadde jeg fått barn nå, så hadde jeg jo vært mer obs på slike ting. Han er en trygg gutt, så bare håper at han ikke har følt seg utrygg som liten pga dette.Anonymous poster hash: ad1b8...9d6 Vi kan alle se ting på en annen måte når det har gått tid. Tror du bare må forsone deg med at du var veldig ung, og gjorde det beste du kunne den gangen. Siden du sier at han er en trygg gutt, tror jeg du har gitt han kjærligheten som en mor skal gi til sitt barn, men at du ser det fra et annet ståsted nå. Du har jo fortsatt mange år å gi han kjærlighet på. Det er bra at du har selvrefleksjon, det er sånn man vokser som menneske:) Anonymous poster hash: e52e0...64b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Vi kan alle se ting på en annen måte når det har gått tid. Tror du bare må forsone deg med at du var veldig ung, og gjorde det beste du kunne den gangen. Siden du sier at han er en trygg gutt, tror jeg du har gitt han kjærligheten som en mor skal gi til sitt barn, men at du ser det fra et annet ståsted nå. Du har jo fortsatt mange år å gi han kjærlighet på. Det er bra at du har selvrefleksjon, det er sånn man vokser som menneske:)Anonymous poster hash: e52e0...64b Det er sant Takk for støtten.Anonymous poster hash: ad1b8...9d6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Litt barnevakt til baby kan skje hvem som helst. Svigerinnen min fikk fødseldepresjon og måtte ha pauser. Bestemødrene på begge sider hjalp mye til, og babyen var på flere overnattingsbesøk alene allerede i første levemåned, og ammingen måtte avbrytes før babyen var 2 uker. Dette er et gift, etablert par med ett barn fra før. De har flotte, harmoniske og trygge barn. Prøv å akseptere at ikke alt blir perfekt, vi er bare mennesker, og du var bare en tenåring. Tenker vi sier godt jobba!Anonymous poster hash: 3b137...c94 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Litt barnevakt til baby kan skje hvem som helst. Svigerinnen min fikk fødseldepresjon og måtte ha pauser. Bestemødrene på begge sider hjalp mye til, og babyen var på flere overnattingsbesøk alene allerede i første levemåned, og ammingen måtte avbrytes før babyen var 2 uker. Dette er et gift, etablert par med ett barn fra før. De har flotte, harmoniske og trygge barn. Prøv å akseptere at ikke alt blir perfekt, vi er bare mennesker, og du var bare en tenåring. Tenker vi sier godt jobba!Anonymous poster hash: 3b137...c94 Takk Anonymous poster hash: ad1b8...9d6 1
Rotemor Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Enig i alle innlegg til nå. Vi kan ikke annet enn å gjøre så godt vi kan utfra de forutsetninger som er der. Tipper du var ganske så flink Du utdannet deg jo! Det alene gjør deg til et godt forbilde.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Enig i alle innlegg til nå. Vi kan ikke annet enn å gjøre så godt vi kan utfra de forutsetninger som er der. Tipper du var ganske så flink Du utdannet deg jo! Det alene gjør deg til et godt forbilde. Takk Anonymous poster hash: ad1b8...9d6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå