Gå til innhold

Hvor stor familie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt barn har 1 mor, 1 far, 4 besteforeldre, 8 oldeforeldre, 6 søskenbarn, 12 onkler og tanter

Anonymous poster hash: eb3d3...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine barn har 2 besteforeldre, mor og far, to tanter, tre onkler og to søskenbarn

Anonymous poster hash: 770f6...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten familie, samboer stor. Gutten vår har 8 besteforeldre, 15 tanter og onkler (ikke tatt med partnerne til noen av dem), 15 søskenbarn (tror jeg) og 3 oldeforeldre. Men vi har kontakt med et fåtall av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor og far, og så er vi tre søstre hvorav to har partnere . Jeg har to besteforeldre i live. Jeg og mannen har tre barn mens søstrene mine har fire tilsammen.

Mor og far har tilsammen syv søsken, og av disse har fem stk partnere.

Jeg har tyve søskenbarn, av disse har fem stk partnere og de har tilsammen fem barn (mine barns tremenninger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma, pappa og en bror. 

På mamma sin side: en mormor og en morfar, 4 tanter og 4 onkler + 8 søskenbarn

På pappa sin side: 2 tanter og 2 onkler, 2 søskenbarn



Anonymous poster hash: 6a79e...dcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min side har barna en onkel og mormor og en oldemor.

På mannes side har barna 6 onkler, 5 av de har dame, så 5 ‘‘inngifte tanter‘‘. 15 søskenbarn og farmor og farfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har:

Mamma

Pappa

3 brødre

2 bestemødre

1 bestefar

8 onkler

7 tanter

8 fettere

4 kusiner

Har også mann, en sønn og stor svigerfamilie, pluss familien til steforeldrene mine..

Anonymous poster hash: 21461...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så mange så det har jeg ikke kontroll på. Min mor har 11 søsken som alle er gift og har 3-7 barn hver. Min far har 9 søsken som er gift og har relativt mange barn hver.

Mannen min sin mor har 4 søsken, tre av de er gift og har 4-5 barn hver, mannens far har 9 søsken også de med mange barn.

Jeg er yngst av 9 søsken og min mann har 4. Her er de fleste i etableringsfasen så det er ikke så mange barn ennå :).

Bare for å illustrere litt så gir vi kun en pakke til jul til hverandre og kun til de såkalt "nærmeste". Likevel fikk våre barn 104 pakker hver til jul. Hver.....

Anonymous poster hash: fb420...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...