Gå til innhold

Er jeg dement, eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har tatt mange ulike tester for å finne ut om jeg er dement, og nå fikk jeg svar. Jeg forsto ikke så mye fordi det ikke var oppsummert eller noe, så derfor spør jeg. Det sto at ulike deler av hjernen hadde dårlig blodtilførsel, men ikke noe mer enn dette. Vet noen hva dette betyr?

Anonymous poster hash: 459a3...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har tatt mange ulike tester for å finne ut om jeg er dement, og nå fikk jeg svar. Jeg forsto ikke så mye fordi det ikke var oppsummert eller noe, så derfor spør jeg. Det sto at ulike deler av hjernen hadde dårlig blodtilførsel, men ikke noe mer enn dette. Vet noen hva dette betyr?

Tror du du får bedre svar her enn hva legen din kan forklare deg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal selvfølgelig snakke med legen min i morgen, men jeg spurte likevel!

AnonymBruker
Skrevet

Også kan det hende noen her faktisk har en anelse. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ta klokketesten! 

Anonymous poster hash: 1d111...1ba
Skrevet (endret)

Også kan det hende noen her faktisk har en anelse. :)

Sikkert. Jeg har lest mange innlegg her med høyst sprikende forslag om hva det ene og det andre kan skyldes. Vedkommende som spør må jo bli enda mer forvirret enn før.

Endret av Vidalita
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert. Jeg har lest mange innlegg her med høyst sprikende forslag om hva det ene og det andre kan skyldes. Vedkommende som spør må jo bli enda mer forvirret enn før.

Jeg kommer jo ikke til å diagnostisere meg selv, jeg bare lurer på om noen vet noe om dette temaet.

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall tenker jeg vaskulær demens..? Har du googlet det? Hva er symptomene dine/ hva er årsaken til at du ville utredes..? Lykke til! Hold oss oppdatert😊🙏🏼

Anonymous poster hash: 3cc71...afb

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke dement om du kan skrive her inne og fortelle at du har tatt dementtest vel ? Hva er symptomene dine? Alle surrer med hukommelsen i varierende grad. Stress og depresjon kan også gi kognitiv svikt slik at hjernen ikke klarer å bearbeide eller hente opp informasjon.

Anonymous poster hash: 339e8...6b8
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke dement om du kan skrive her inne og fortelle at du har tatt dementtest vel ? Hva er symptomene dine? Alle surrer med hukommelsen i varierende grad. Stress og depresjon kan også gi kognitiv svikt slik at hjernen ikke klarer å bearbeide eller hente opp informasjon.

Det finnes forskjellig grad av demens. Derfor ikke man bør spørre om slikt på et forum i grunn. Snakk heller med legen TS

Anonymous poster hash: 1813f...72d

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det med deg, TS? Har du vært hos legen i dag?

AnonymBruker
Skrevet

Slik som andre påpeker er det ulike grader av demens. 

Anonymous poster hash: 43afa...682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...