AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Kan det skje noe om man holder seg fra å tisse? Mener selv å ha blitt fortalt at urinene kan vende tilbake til nyrene, og at dette er svært farlig...vil ikke urinen bare presse på slik at man ender opp med å måtte gå på do? Anonymous poster hash: e852e...197
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Blæren kan til slutt bli så full at man ikke klarer å tisse lenger, verken frivillig eller ufrivillig. Da kan blæren bli skadet og til slutt sprekke. Du har rett i at det kan være svært farlig, man må oppsøke lege i tide. Anonymous poster hash: db224...698
Gjest Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Da jeg fikk urinretensjon og før jeg fikk SPK, kunne jeg gå med 1500 ml. i urinblæren og dette ble sagt at var altfor mye. Det kan skade blæren. Blæren utvider seg om den gang på gang blir for full og den krymper om den har for lite urin. F.eks. har jeg nå en svært liten blære etter at den er blitt tømt kontinuerlig etter hvert som det har kommet urin. Dette har da pågått i flere år. Om SPK kan fjernes, vil blæren gradvis utvides igjen.
ClosedParadise Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Hvis jeg holder meg for lenge ender jeg opp med urinveisinfeksjon. Også hørt at man kan miste evnen til å holde igjen hvis man holder seg altfor lenge, ofte. Så gå på do når du må!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Holdt meg ofte som barn. Det resulterte i problemer med å holde seg + at jeg tisset på meg flere ganger, helt til jeg var rundt 20. Det gikk heldigvis over, men var noe dritt når det stod på. Så gå når du må!Anonymous poster hash: 86262...f0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå