Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan sikkert være et interessant tema, men ikke fullt så interessant for min del lenger..

Dette høres sikkert drøyt ut, men jeg må få det ut:

Jeg har vært i samme forhold i 3 år sammenhengende, og føler virkelig at jeg elsker denne mannen(30 år) og kunne gjort hva som helst for han. Vi har det morsomt, flott sammen og kunne virkelig ikke ønsket meg noe mer.

Vi har et sexliv som er spennende og variert, og vi begge er åpne for å prøve nye ting med hverandre.. 

Dessverre har han den siste tiden fantasert om å ha trekant med meg og ei jente (uavhengig hvem). Han har tøyset om det en periode, men nå i det siste har han virkelig ment alvor. Sex har tatt helt over for han, og jeg kjenner han nesten ikke igjen. Han trenger enda mer spenning, og har et høyt ønske og behov for at vi har trekant en dag i nær fremtid. Ikke bare en gang, men flere ganger.

Jeg har gått mange runder med meg selv, og prøvd å si det jeg alltid har trodd: "Jeg gjør hva som helst for han". Men denne gangen syns jeg det er for drøyt. Jeg vil rett og slett ikke dele den gleden med andre..

Uansett hvor mye jeg prøver å fortelle han at jeg ikke klarer å gå med på det, og at det er sårende at han sier det, så fortsetter han. Jeg prøvde å snu situasjonen, å spørre hva han tenker om å ha med en gutt i stedenfor ei jente - men det var ikke aktuelt. Jeg skal ikke røre andre gutter, det var han helt bestemt på.

Det skremmer meg at han har begynt å være så kontrollerende og sex-avhengig/søkende.

Er dette et stadie som flere gutter har vært i og kommer over, eller må jeg faktisk velge å forlate kjærligheten en gang for alle?

Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gå frem. Det første jeg tenker er: trenger han hjelp?

Anonymous poster hash: de8f6...955

Anonymous poster hash: de8f6...955
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første; Jeg synes det er forholdet som skal prege sexen, ikke sexen som skal prege forholdet. Synes du at det blir for massivt, eller at det omtales ting du ikke er helt med på, så skal du såklart ikke måtte "strekke deg for langt". Alle relasjoner glir best om alle kan både gi og ta, men det er en grense, og den er det egentlig ingen andre enn du selv som skal definere.

Når du sier at ting har gått fra spøk til alvor, så tror jeg det har med noen menns måte å slippe "prøveballonger" på, det vil si at man spøker om det,og med mindre du blir rasende av praten, så føler han at han kan strekke den litt lengre..og lengre. 

Jeg mener, og forsøker å etterleve, at alt blir mye bedre med direkte kommunikasjon, men jeg kjenner meg godt igjen i fremgangsmåten. 

Du må ta hensyn til at du i hans hode nå kanskje er hakket før dere kan begynne å lete etter en "enhjørnings-kandidat"..(en ekstra jente). Det er ikke sikkert at han er sex-fokusert, det kan være at han tror du liker det. Har dere snakket klart og tydelig om dette?

Jeg tror ikke du skal begynne å pakke hatte-esken enda, dere har fremdeles en masse rom for kommunikasjon, men dere må begge være tydelige. Og du må være klar over at hvis trangen til å oppleve ting seksuelt du ikke vil dele er stor nok, så kan han velge deg vekk. Slik er livet.

Forøvrig tror jeg ikke du bør bekymre deg, uansett om du orker å ta praten eller ikke. Å finne en ekstra jente, (AKA Enhjørningen) er vanskelig nok for topp motiverte og super-kommuniserende par, og om en kandidat så mye som aner at den kvinnelige parten ikk er 110% med på det, så skygger de fleste banen. Så, dere kan nok antageligvis lete en stund.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok at de fleste menn som aldri har hatt trekant vil for alltid ha det i sin fantasi, men det er en forskjell fra fantasi og å leve ut den fantasien. Spesielt når man er i et forhold. Jeg vet ikke om dette er en fase men jeg tror nok at du innerst inne ikke ønsker dette. Når det i tillegg dreier seg om at han ønsker å ha trekant flere ganger, blir det ikke lenger å leve ut fantasien. 

Det finnes par som driver med trekanter, firkanter, orgier og swinging, men i de forholdene trives begge partnere med dette og de har regler som funker for dem.

Jeg tviler på at du er en av de som kunne gjort noe slikt. Jeg er iallefall en som aldri kunne gjort slik i et forhold..

Det med sexen alene kan være en fase. Har gått gjennom fase der jeg MÅ ha sex hver dag og ble "småfurten" da han ikke orket (igjen siden vi hadde hatt sex tidligere på dagen evt at jeg sugde han tre ganger). Var litt morsomt egentlig siden jeg fikk "smake min egen medisin" :fnise: 

Jeg vet om en som søkte elskere og folk å dra på swinging med fordi partneren hans ikke tilfredstilte han seksuelt (de bodde ikke sammen). 
Det _kan_ være en mulighet for at du ikke tilfredstiller han nok seksuelt. 

Er det ikke noe for deg må du være åpen om det og heller avslutte forholdet.. det kan eskalere seg, eller han kan bli utro uansett. Det er noe som ikke er verdt å "vente" på som bare blir å såre deg mer..
Om du så velger å gjøre det slutt, ikke vær så lei deg.. det er mange menn der ute, du trenger ikke bli ensom..  :blomst: 

For din del håper jeg at han avslutter med denne fantasien og velger deg - alene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...