AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har et vennepar som skal gifte seg. De skal ha et lite bryllup med kun familie Pga økonomiske og andre hensyn. Kan jeg likevel kjøpe gave? Eller blir det dumt eller teit?Anonymous poster hash: 98d37...c93
Gjest økonomifrue Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville gitt de en gave/oppmerksomhet. Det kan jo hende de har en liste et sted, ellers kjøp noe du tror de trenger med byttelapp!
SiMa Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har et vennepar som skal gifte seg. De skal ha et lite bryllup med kun familie Pga økonomiske og andre hensyn. Kan jeg likevel kjøpe gave? Eller blir det dumt eller teit?Anonymous poster hash: 98d37...c93 Har du lyst til å kjøpe gave, gjør du det. Den vil sikkert blitt ekstra verdsatt fordi du gir den "frivillig", er du invitert i bryllupet har du på mange måter ikke noe valg. Vi syntes i alle fall det var veldig hyggelig å få gaver fra folk som ikke var invitert.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Jeg kjøpte en liten gave til en venn som giftet seg selv om jeg ikke skulle i bryllupet. Men det var snakk om noe med verdi som en vennebursdagsgave, altså ikke kjempestore greier Syntes bare det var hyggelig å gi en liten oppmerksomhet og ville ha en liten ting ved siden av et kort. Anonymous poster hash: 481dd...17b
peppermyntete Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Alltid hyggelig med gave! Spør noen om de har liste et sted eller kjøp gavekort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå