Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som kan mye om det og Asperger? Er mest på ADD, indre uro og rastløs. Ikke fokusert på et spesielt tema som ved asperger. Er det noen gode spørsmål som jeg kan stille meg selv for å forstå hvorfor folk fallet på Asperger og ikke ADD, når det jeg har lest om de er at jeg blir lei meg når jeg får folk til å si den diagnosen, da jeg ikke føler det stemmer med Asperger.

Jeg leter ikke etter folk som tror de kan få stille diagnoser her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt ulike folk om de tror du har Asperger eller ADHD? Eller hva mener du?

Dersom mange hevder du har asperger, så er det mulig du er litt eksentrisk eller litt annerledes enn folk flest, uten at det trenger å være negativt. Kan være sjarmerende med personer som er litt annerledes. Men det folk da ser er sannsynligvis måten du oppfatter ting på og hvordan du reagerer på det som blir sagt og situasjoner generelt.

Når det er sagt, så er det fult mulig å være velsignet med både asperger og ADHD.

Aspergere kan fikle med ting slik som ADHD. Fikler gjerne mer når de blir mer stresset. De kan også føle på en indre uro dersom de er stresset hele tiden. Noen er det fordi de ikke har oppdaget hva som stresser dem, så de er konstant stive. Angst følger ofte med.

Ikke alle har særinteresse heller. Jenter har det kanskje mindre enn gutter.

Anonymous poster hash: 07e5c...dbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...