Gå til innhold

Cuckolding?

Fremhevede innlegg

Gjest Cartman
Skrevet

Vi gir fra oss all makt, og lar dama styre løpet Alle vet at damer blir lei av å pule den samme kuken, så de trenger noe for å spice opp litt. :P

Anonymous poster hash: e9e4e...ddc

Da hadde jeg heller gjort det slutt og funnet meg en annen. Hvis dama er lei av deg, så finner du deg en annen. En som er glad i deg. Ikke noe poeng å bli værende med en psyco bitch,  Tror ikke dette er bra for deg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med menn som blir lei av å pule den samme fitta?

Anonymous poster hash: 5c86e...1cb

Vi menn skal underkaste oss kvinnen vår, da vi er hennes eiendel. Passer bedre å la dama ha kontrollen over hva vi kan gjøre og ikke.:)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg virker de som er interessert i cucking som personer med en interesse for bi- eller homosex, men ikke tør ta spranget helt ut, og derfor trenger at dama deres 'tvinger' dem.

Fascinasjonen ligger i ydmykelse, hva slags mentalitet er det som tenner på å få høre at de ikke kan tilfredstille en kvinne. Fokuset ligger alltid på at noen med stor penis skal gjøre jobben for dem, og er de heldige får de lov til å 'rengjøre' kvinnen etterpå - ellers kanskje til og med suge 'oksen' under akten.

Noen hevder at de bare ønsker å se dama si bli tatt av andre, eller at de liker å se at hun får nytelse?!? Men har man ikke øyne og evne til det under sex selv? Kan man ikke videotape det hele, og så se på nytelsen hennes?

Uansett hvordan jeg angriper denne fetisjen, som for meg er like uforståelig som scat og dyresex, finner jeg ingen verdens ting som gir mening for meg.

Om ei dame jeg var sammen med krevde at jeg skulle bli ydmyket og måtte se på mens hun hadde sex for å gjøre narr av meg, hadde jeg bare gått rett ut døra uten å tenke meg om.

Anonymous poster hash: e5322...e67
Skrevet

når du sammenligner hvordan to voksne mennesker velger leve ut sine lyster med dyresex (som er ulovlig for det første) sier det mer om deg enn de menneksene du rakker ned på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ja, det sier at jeg synes disse tingene er like ufattelige å forstå.

Gjest Angry Man
Skrevet

Samboeren min synes cockolding er avskylig og jeg må bare si meg enig, så da har både kvinne og mann svart. Men smaken er som baken og hvis folk vil holde på så får de gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

For meg virker de som er interessert i cucking som personer med en interesse for bi- eller homosex, men ikke tør ta spranget helt ut, og derfor trenger at dama deres 'tvinger' dem.

Fascinasjonen ligger i ydmykelse, hva slags mentalitet er det som tenner på å få høre at de ikke kan tilfredstille en kvinne. Fokuset ligger alltid på at noen med stor penis skal gjøre jobben for dem, og er de heldige får de lov til å 'rengjøre' kvinnen etterpå - ellers kanskje til og med suge 'oksen' under akten.

Noen hevder at de bare ønsker å se dama si bli tatt av andre, eller at de liker å se at hun får nytelse?!? Men har man ikke øyne og evne til det under sex selv? Kan man ikke videotape det hele, og så se på nytelsen hennes?

Uansett hvordan jeg angriper denne fetisjen, som for meg er like uforståelig som scat og dyresex, finner jeg ingen verdens ting som gir mening for meg.

Om ei dame jeg var sammen med krevde at jeg skulle bli ydmyket og måtte se på mens hun hadde sex for å gjøre narr av meg, hadde jeg bare gått rett ut døra uten å tenke meg om.

Hadde vært fint om du kunne skrevet litt om hvilke fetisjer og fantasier som er ok da. Hvilke har du selv?

La folk leve ut sine fantasier og lyster så lenge de ønsker dette selv og det er innenfor loven.

Anonymous poster hash: 783d3...885

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært fint om du kunne skrevet litt om hvilke fetisjer og fantasier som er ok da. Hvilke har du selv?

La folk leve ut sine fantasier og lyster så lenge de ønsker dette selv og det er innenfor loven.

trådstarter spurte hva folk tenker om cuckolding og de som ønsker det. jeg trenger ikke utbrodere mer enn akkurat mine tanker om cuckolding og de som ønsker det. jeg har aldri påstått at de ikke får ønske det eller bedrive det, jeg synes bare det er fryktelig snålt og skrudd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

med åpent, mener dere at begge partnere har seg på si?

Med åpent mener jeg at begge har mulighet til å ha seg på si, under visse rammer og forutsetninger, som skal og må være like for begge. At man velger å benytte seg av muligheten i ulik grad er helt i orden, men med en gang han begynner å forlyste seg med mine affærer synes jeg det er turn-off av mange grunner. 

Anonymous poster hash: d0027...96d

Gjest Cartman
Skrevet

Vi menn skal underkaste oss kvinnen vår, da vi er hennes eiendel. Passer bedre å la dama ha kontrollen over hva vi kan gjøre og ikke. :)

Herregud hvorfor skal dama ha kontroll over deg? Du er et fritt menneske. Mange mennesker verden over kjemper mot frihetsberøvelse (diktatur), mens du gladelig lar deg undertrykke.

AnonymBruker
Skrevet

Så du har ikke hatt sex med andre i den tiden dere har hatt et åpent forhold?

Anonymous poster hash: b1c8b...18d

Nei. Jeg har ikke sex med andre bare for å ha sex med andre.

Anonymous poster hash: 05850...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg ikke alt om cuckolding, men jeg må innrømme at jeg hadde likt å se kjæresten bli tatt av en annen. Kanskje i en mmf trekant setting.

Men sånn undertrykking og ydmykelse er ikke noe for meg.

Har lyst å foreslå en mmf trekant for damen. 

• Liker 1
  • 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 17.7.2015 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Men sånn undertrykking og ydmykelse er ikke noe for meg.

:fnise: herlig utsagn!

Anonymkode: c84fc...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...