Gå til innhold

Cuckolding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere jenter her inne om cuckolding, der kona/dama har sex med andre menn med mannens tillatelse?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt sikker den der cuckold/ydmykelse greia, men jeg tenner veldig på tanken om å se dama med en annen. Kanskje en mmf trekant setting eller noe.

Lurer på å spørre henne om hun kunne tenke seg dette, men redd for å skremme henne med denne type forslag.

Anonymous poster hash: 783d3...885
Skrevet

Tror heller hun kan bli positivt overasket, så snart du får overbevist henne om at du ikke vil ha en annen jente som "gjengjeld" i tillegg kan hun kanskje få følelsen av at du ikke elsker henne nok. Kommunikasjon og ta tiden til hjelp er mitt tips

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror heller hun kan bli positivt overasket, så snart du får overbevist henne om at du ikke vil ha en annen jente som "gjengjeld" i tillegg kan hun kanskje få følelsen av at du ikke elsker henne nok. Kommunikasjon og ta tiden til hjelp er mitt tips

Hei, var i et forhold med ei der vi utførte dette. Hun lå med 6 andre menn mens vi var sammen. Jeg holdt meg såklart trofast til henne, og måtte sitte pent hjemme å vente på at hun kom hjem ny-pult fra elskerne sine. Bonusen var at jeg fikk lov å ha sex med henne da.:P Jeg fikk bare ha sex med henne hvis jeg hadde vært "snill gutt". Hun fikk jo mye kuk fra de andre mennene, men jeg fikk lov å slikke henne så mye jeg ville. Og hun sugde og runket meg ganske ofte. Men fikk bare pule henne som belønning for at jeg var flink gutt å vente på henne.:) Aldri hatt et deiligere sexliv med ei jente før. Hun blir som ei gudinne som jeg forguder, og hun elsket nok makten hun fikk.;)

Anonymous poster hash: e9e4e...ddc

• Nyttig 1
Skrevet

Hei, var i et forhold med ei der vi utførte dette. Hun lå med 6 andre menn mens vi var sammen. Jeg holdt meg såklart trofast til henne, og måtte sitte pent hjemme å vente på at hun kom hjem ny-pult fra elskerne sine. Bonusen var at jeg fikk lov å ha sex med henne da. :P Jeg fikk bare ha sex med henne hvis jeg hadde vært "snill gutt". Hun fikk jo mye kuk fra de andre mennene, men jeg fikk lov å slikke henne så mye jeg ville. Og hun sugde og runket meg ganske ofte. Men fikk bare pule henne som belønning for at jeg var flink gutt å vente på henne. :) Aldri hatt et deiligere sexliv med ei jente før. Hun blir som ei gudinne som jeg forguder, og hun elsket nok makten hun fikk. ;)

Kan tenke meg at du er på utkikk etter en ny slik Gudinne

AnonymBruker
Skrevet

Kan tenke meg at du er på utkikk etter en ny slik Gudinne

Hehe ja, er i forhold med ei annen jente nå. Vi praktiserer ikke dette, men hadde vært deilig om jeg fikk henne på gli.;) Noen tipps til hvordan jeg kan ta dette opp med henne?:) Forholdet er ganske ferskt, så har ikke tatt det opp med henne enda, hehe.

• Liker 1
Skrevet

Hehe ja, er i forhold med ei annen jente nå. Vi praktiserer ikke dette, men hadde vært deilig om jeg fikk henne på gli. ;) Noen tipps til hvordan jeg kan ta dette opp med henne? :) Forholdet er ganske ferskt, så har ikke tatt det opp med henne enda, hehe.

Jeg ville ventet litt, men kanskje et tips er å fortelle henne at du liker at menn ser på henne og ta det der fra

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet litt, men kanskje et tips er å fortelle henne at du liker at menn ser på henne og ta det der fra

Jo er sikkert lurt.:) Får prøve å ta det sakte men sikkert. Har du vært med menn der dere har praktisert dette? Bare nyskjerrig, er det en deilig følelse å ha en mann som er såpass trygg på seg selv at han lar deg ha sex med andre?:)

Skrevet

Hehehe jeg er "mann" selv men har en del erfaring med dette

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere jenter her inne om cuckolding, der kona/dama har sex med andre menn med mannens tillatelse?

Ikke interessant. Er i åpent forhold selv, men cuckold-dynamikken tiltaler meg ikke i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: d0027...96d

• Liker 1
Skrevet

er kort og ærlig svar... :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser appellen, men jeg liker ikke ONS og har bare sex med personer jeg er ganske nær og intim med. Så om dette skulle funket ville det si at jeg måtte ha et forhold nummer to. Og det er jo ikke bare bare finne nye forelsker. Har vært i åpent forhold i 3 år, men aldri forelsket meg i andre enn kjæresten.

Anonymous poster hash: 05850...7fc
Skrevet

Denne livsstilen kan jo praktiseres på flere måter, selv vlile jeg foretrekke et dama han noen få faste elskere

Skrevet

Ikke interessant. Er i åpent forhold selv, men cuckold-dynamikken tiltaler meg ikke i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: d0027...96d

Samme her. Jeg kunne tenke meg et åpent forhold, men cuckolding frister ikke noe særlig. Tror heller ikke jeg kunne vært i et forhold og samtidig hatt en eller flere faste partnere ved siden av.

Skrevet

med åpent, mener dere at begge partnere har seg på si?

AnonymBruker
Skrevet

med åpent, mener dere at begge partnere har seg på si?

Åpent kan bety mye. I vårt tilfelle betyr det at dersom vi faller for en person nummer to så står vi fritt til å gå inn i et forhold med vedkommende. Verken partner eller jeg liker ONS, så for vår det handler det om dypere bånd med andre. Samtidig har vi begge en ganske snever smak, så det er sjelden vi faller for noen andre. Som sagt så har det ikke skjedd med meg i løpet av de 3 årene. Han hadde et forhold i 6mnd som dessverre ikke fungerte og det ble slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med mannfolk? :omg:

Vi gir fra oss all makt, og lar dama styre løpet😁 Alle vet at damer blir lei av å pule den samme kuken, så de trenger noe for å spice opp litt.:P

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gir fra oss all makt, og lar dama styre løpet😁 Alle vet at damer blir lei av å pule den samme kuken, så de trenger noe for å spice opp litt.:P

Hva med menn som blir lei av å pule den samme fitta?

Anonymous poster hash: 5c86e...1cb

AnonymBruker
Skrevet

Åpent kan bety mye. I vårt tilfelle betyr det at dersom vi faller for en person nummer to så står vi fritt til å gå inn i et forhold med vedkommende. Verken partner eller jeg liker ONS, så for vår det handler det om dypere bånd med andre. Samtidig har vi begge en ganske snever smak, så det er sjelden vi faller for noen andre. Som sagt så har det ikke skjedd med meg i løpet av de 3 årene. Han hadde et forhold i 6mnd som dessverre ikke fungerte og det ble slutt.

Så du har ikke hatt sex med andre i den tiden dere har hatt et åpent forhold?

Anonymous poster hash: b1c8b...18d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...