AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Er alvorlig deprimert, og mye av tiden min brukes til krangling og diskusjoner, der det går fra sinne til tårer på ett øyeblikk. Blir irritert, blir sint/klikk for så kjempelei meg og gråter. Dette går utover en jeg er veldig glad i, og jeg føler meg utrolig jævlig for måten jeg noen ganger oppfører meg mot den personen. H*n hjelper meg så godt h*n kan, og er her uansett hvor mye jeg krangler. Jeg lager store diskusjoner utav små bagateller, og tolker alt i værste mening (Egentlig gjør jeg ikke det, jeg bare snur det om til noe negativt i mitt hode, og minner meg selv på hvor jævli grusom person jeg er) selvom jeg vet h*n ikke mente det slik. Kort fortalt, jeg går med ett konstant sinne pga situasjonen min, og føler sorg og sinne omhverandre, hele tiden. Ved første mulighet vil jeg ta litt av sinne mitt ut på bagateller, og dette er mildt sakt veldig slitsomt for begge parter. Blir så utrolig lei meg, og jeg prøver å ta meg sammen der og da, og noen ganger greier jeg å holde kjeft, andre ganger ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre om det, når sorgen min for det meste er ekstremt raseri. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre Jeg kan ikke noe for det, samtidig som jeg kan, men jeg er SÅ sint, SÅ UTROLIG sint, og SÅ lei. Har vært så ille at jeg har sitti å rivd meg i håret å bare vil knuse ALT! Jeg vet at å ta ut raseriet hvistnokk gjør deg enda sintere, men det er bare slitsomt. Er det flere som har hatt det sånn, eller kjenner noen som har vært sånn? Vil egentlig bare snakke om det med noen (har ikke så store forventninger) men om noen kunne lest og hadde noe å si, så hadde det vært fint. Ønsker kansje mest av alt forståelse. Anonymous poster hash: f150c...d71
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Dette høres slitsomt ut. Hva med å prøve å få sinnet ut på noe fysisk? Som hard trening. Trening er bra for både kropp og sinn når kroppen utskiller endorfiner. Da vil du oppleve deg roligere.Anonymous poster hash: cd628...acc
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Dette høres slitsomt ut. Hva med å prøve å få sinnet ut på noe fysisk? Som hard trening. Trening er bra for både kropp og sinn når kroppen utskiller endorfiner. Da vil du oppleve deg roligere.Anonymous poster hash: cd628...acc Har smerter som kan forverres av for hard trening, så må ta ting ganske rolig, men skal prøve å være flinkere på det. Takk for svar:) TS Anonymous poster hash: f150c...d71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå