AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hej ✌🏻️ Jeg har et problem. Jeg har vært med typen min i snart 7 mnd og jeg har møtt noen av kompisen hans. Jeg har hengt en del ganger med typen og bestekompisen hans, som f.eks hjemme hos typen mens han er der og så hender det at vi lager mat og ser på en film og har det hyggelig rett og slett, MEN! I det siste har han vært skikkelig rar...og ekkel!! Det tikket inn en melding om jeg var keen på en sjappis siden typene er bortreist og jeg ble direkte kvalm av meldingen. Og jeg vet ikke om jeg burde fortelle det til fyren eller bare la det ligge? Jeg vet st han kommer til å bli utrolig sint om han i etterkant finner ut av det og st jeg ikke fortatle han det... Hva ville dete gjort?Anonymous poster hash: b88b0...232
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Jeg hadde ligget med kompisen. Anonymous poster hash: 3d209...08b 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Ikke svar, bare spar på meldingen og presenter det for kjæresten din når han kommer hjem. Anonymous poster hash: 96f40...c9f 16
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Skikkelig god kompis ja.... Jeg ville svart at jeg vil ha meg frabedt slik oppførsel/slike forespørsler. Deretter vist det til typen din når han kommer hjem Anonymous poster hash: d43a3...977 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Kanskje de to har blitt enige om å skrive sånt for å teste om du er trofast?Anonymous poster hash: a91fb...899 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Kanskje de to har blitt enige om å skrive sånt for å teste om du er trofast?Anonymous poster hash: a91fb...899 Da syns jeg det var dårlig gjort, men jeg har ikke svart han og bare slettet meldingen!Anonymous poster hash: b88b0...232
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Siden typen* er bortreist hehe Ts Jeg ville heller ha rettet "sjappis" hvis jeg var deg. Mye grovere feil. Anonymous poster hash: 551bb...dec 9
dillyduzit Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Da syns jeg det var dårlig gjort, men jeg har ikke svart han og bare slettet meldingen!Anonymous poster hash: b88b0...232 Noe av det mer idiotiske du har gjort. Du skulle svart at det ikke kommer til å skje, for å deretter presentere dette til kjæresten din når han kommer hjem. Om dette er en shittest fra han gjennom kompisen, og han ikke får svar og du har slettet meldingen.. hvordan vil dette gå? "Kjæresten tror jeg er utro- Fikk en melding av kompisen hans som lurte på om vi skulle ta en kjappis, jeg bare slettet meldingen og nå tror ikke han på at det ikke skjedde noe" 5
peppermyntete Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 Ikke svar, bare spar på meldingen og presenter det for kjæresten din når han kommer hjem.Anonymous poster hash: 96f40...c9f Dette!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 Hvorfor skal Ts si det til typen? Er bare å glemme det, ikke vits å skape drama om ikke han fortsetter å mase.Anonymous poster hash: d8c7f...b55
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 Er dette vanlig blandt kompisene hans, hadde jeg blitt skeptisk til typen din og ts. Men godt mulig han er helt uskyldig her. Hvorfor slette du mld? Dumt av deg, da jeg synes det er utrolig dårlig av kompisen hans, så ville vist han mld. Anonymous poster hash: cea89...8e9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #13 Skrevet 14. juli 2015 Jeg og kompisen min inngikk en avtale. Jeg pulte hannes dame, og han pulte mi noen ganger. Er greit med litt variasjon når man er i et forhold.Anonymous poster hash: f0c67...ab4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 Er dette vanlig blandt kompisene hans, hadde jeg blitt skeptisk til typen din og ts. Men godt mulig han er helt uskyldig her. Hvorfor slette du mld? Dumt av deg, da jeg synes det er utrolig dårlig av kompisen hans, så ville vist han mld.Anonymous poster hash: cea89...8e9 Nei dette er ikke vanlig i det hele tatt. Typen klikka helt på kompisen da han ved en anledning kommenterte puppene mine da jeg hadde litt dyp utrigning..så dette vil jo han nesten ikke takleAnonymous poster hash: b88b0...232
frk91 Skrevet 14. juli 2015 #15 Skrevet 14. juli 2015 Du burde ikke ha slettet meldingen han sendte, men heller vist den til typen din/sagt fra til kompisen at om dette gjentok seg så kom du til å vise typen din meldingene. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #16 Skrevet 14. juli 2015 Du gjorde det rette, og har med å ikke svare fortalt kompisen hvor landet ligger. Alltid greit å løse ting med minst mulig drama. Men om fyren ikke gir seg, så ville jeg fremdeles ikke svart, men vist meldingen til typen din. Det får være grenser for sjangser... Anonymous poster hash: 1733f...6e2
avida30 Skrevet 14. juli 2015 #17 Skrevet 14. juli 2015 Si i fra at Nei hva i all verden får deg til å tro jeg skulle ville det?! Her går du langt over grensen både i vår relasjon og som "kompis" til xxxx!" Så viser du meldingen til typen din når han kommer hjem.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #18 Skrevet 15. juli 2015 Hej ✌🏻️ Jeg har et problem. Jeg har vært med typen min i snart 7 mnd og jeg har møtt noen av kompisen hans. Jeg har hengt en del ganger med typen og bestekompisen hans, som f.eks hjemme hos typen mens han er der og så hender det at vi lager mat og ser på en film og har det hyggelig rett og slett, MEN! I det siste har han vært skikkelig rar...og ekkel!! Det tikket inn en melding om jeg var keen på en sjappis siden typene er bortreist og jeg ble direkte kvalm av meldingen. Og jeg vet ikke om jeg burde fortelle det til fyren eller bare la det ligge? Jeg vet st han kommer til å bli utrolig sint om han i etterkant finner ut av det og st jeg ikke fortatle han det... Hva ville dete gjort?Anonymous poster hash: b88b0...232 Ååååh... Dette er en av 2 mulige ; 1 - kjæresten din tester din trofasthet. Han føler du og kompisen hans har blitt litt vel gode venner og han har nå fått kompisen sin til å finne ut hvor din tillit går hen. 2- kompisen hans har virkelig lyst på deg. Konklusjonen og det rette svaret er å si det til typen din. Ville i grunn gjort det så snart som mulig. Når du først viser han denne når han er tilbake vil han trolig reagere på at du ventet såpass "lenge" med å si ifra. De er nok ikke venner etter dette med mindre det var en test fra typen din. Ja gutter gjør faktisk sånt de også... Desverre... :/ så det lureste for deg å holde på dette forholdet blir å fortelle han det. Anonymous poster hash: 5e5ae...55c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #19 Skrevet 22. juli 2015 Du har nok sendt noen signaler til denne bestekompisen, og har egentlig lyst til å gi han det han er ute etter... Og av ren skyldfølelse for dette, så kommer du hit på KG for å få sympati for hvem du egentlig er. Anonymous poster hash: 260f2...c6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå