Gjest Madden Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Hunden vår går rundt og "klaprer" med tennene etter å ha luktet på enkelte ting..noen som vet hvorfor!?
Gjest Esther Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Merkelig at du sier det - har merket at min hund også gjør det enkelte ganger. De gangene jeg har merket det er når vi kommer inn i huset igjen etter at han har vært ute og tisset i hagen. Først trodde jeg han hakket tenner fordi han frøs - men så skjedde det i sommer også ... Hadde tenkt å spør veterinæren, men jeg bare glemmer det.
Lee Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 hunden min gjør også det. Det virker som om det skjer når han lukter på spesielt spennende lukter. Men det har aldri slått meg at han hakket tenner fordi han fryser...Den var god!!
Ella Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Egentlig ikke så merkelig i det hele tatt! Hunden gjør det for å "smake" på lukten. Ved å gjøre slike munnbevegelser kommer smaken til sin rette Vinsmakere gjør noenlunde det samme, dog ikke med den samme naturlige kompetansen Hilsen Ella
Gjest Ninakanin Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Min hund gjør det ofte etter at han har slikket seg i skrittet. Jeg tror også det kan være en form for munnrens, for å tygge slik gjør at han sikler ekstra mye. Så om han fikk litt fæl smak i munnen vasker han den bort! Men jeg *vet* selvsagt ikke, men det virker slik på atferden til min hun iallefall. Han ser ut til å synes at det smaker drit! Men slikke seg skal han. Raring..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå