Gå til innhold

hvordan slappe av helt under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har sex for første gang med en ny kvinne, så sliter jeg litt med å slappe av å nyte det, noe som kan gå utover ereksjonen. Er redd dette kan "skremme" vekk en del kvinner, siden de enten tror at jeg ikke er kåt nok på dem eller at jeg bare har potens problemer?

Trodde dette skulle bli bedre med årene, men er fortsatt akkurat det samme, til tross for at jeg har passert 30år :(

Årsaken til at jeg ikke klarer å slappe av, er for det at jeg begynner å tenke for mye, spesielt om hun er fornøyd med størrelsen osv osv. Er derimot helt normal nedentil, ca 15 lang og 12 rundt!

Anonymous poster hash: 1acfe...b05
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg vet hvordan du har der selv om jeg er kvinne. Jeg har det knallbra nå fordi jeg har sex med en fyr som jeg ikke skal inngå et forhold med, vi er bare pulevenner. Så jeg bryr meg egentlig ikke SÅ mye om at han skal like meg, og dermed slapper jeg helt av. Sexen er fantastisk. Håper bare jeg kan overføre dette når jeg treffer en jeg er helt på trynet forelsket i. Om det skulle skje en gang.

Anonymous poster hash: 967ab...dd8

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror hvertfall 50% av alle menn sliter med dette når det kommer til en ny partner. Ser det ut som hun liker det? Ikke bekymre deg. Prøv å få henne til å fortelle deg hva hun liker, så er jeg ganske sikker på at dere finner en balanse mellom hva som tenner dere begge to, og etter dette blir det nok bare bedre. Ikke tenk på strl, jeg tror helt ærlig ingen bryr seg om det, så lenge den er lengre enn en lillefinger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du tar opp noe viktig. Tror det er mange som sliter med disse tingene.

Anonymous poster hash: e5d89...7bc
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre mannen hadde en penis som var ekstremt liten (under ti cm i lengde) eller ekstremt stor (over 20 cm i lengden og veldig tykk) så brydde jeg meg minimalt om størrelse. Langt mer opptatt av mannen i seg selv og utseendet hans (for her snakker vi vel ONS?), og hvor trygg og selvsikker og flink han var i senga. Deilig om det var rom for litt kinkyness og spanking.

Anonymous poster hash: 50214...fef

AnonymBruker
Skrevet

Pusteøvelser , og selvtillittsoppbygging. Du har fått den kroppen du har fått, og den er god nok. Er det noen som tenker at den ikke er god nok så er ikke de den rette matchen for deg uansett. Ikke bekymre deg over størrelsen eller andre prestasjonstanker, bruk heller tid på å bli komfortabel og trygg og knull i vei som om det skulle vært kona di som du visste elska utstyret ditt :)

Anonymous poster hash: c8df8...a13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme alder og har samme problem! Jeg er ikke bekymret over størrelsen, men jeg er bekymret for at den ikke skal bli helt stiv, siden jeg har hatt problemer med det før. Har også opplevd to ganger at jeg er så nervøs at penis løper og gjemmer seg og ikke vokser i det hele tatt. Har du hatt mange partnere? Jeg tenker at det kanskje er viktigere med flere partnere for å gå seg til, og at alderen ikke har like mye å si. Men siden jeg ikke er noe særlig glad i sex med nye partnere på grunn av dette, er det jo litt vanskelig. ONS er liksom ikke helt for meg. Har hatt veldig mye god sex i forhold, så det er bare i starten med ny partner dette er et problem. Nå som jeg er nysingel kunne jeg tenkt meg å være litt aktiv på datefronten, men merker at dette faktisk er en liten hindring. Det er jo ikke uvanlig med signaler om at det er mulighet for sex på første daten, men jeg tør jo nesten ikke det.

Anonymous poster hash: 3b8ba...f2b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også i samme alder og har samme problem. Eller med hun jeg treffer nå gikk det greit. Et tips kan være å ikke hoppe til køys for tidlig, bli litt mer komfortabel med den andre. Og kanskje ikke ha samleie første gang, men gjøre "andre ting" for å ta det stegvis. Lykke til!

Anonymous poster hash: 3c5ae...28e

AnonymBruker
Skrevet

Du må appellere til u®dyret i ham. At styrken hans feeder deg. Han blir så kåt og du også.

Anonymous poster hash: e0d08...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...