AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Var nylig hos gynekolog, og pga alder må jeg bytte fra diane til yasmin. Er ikke superhappy for det, var fornøyd med diane Lurte på om andre med pcos hadde erfaringer med bytte? Og om de evt fikk gå tilbake til diane om yasmin ikke hadde ønsket effekt? Anonymous poster hash: 91102...4cd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 For meg hadde Yasmin akkurat samme effekt på PCOS som Diane. Tror du trygt kan bytte. Anonymous poster hash: 6109b...b09 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Har pcos, men jeg gikk fra loette til yasmin. Det funket kjempe bra, bedre faktisk. Hadde småsmertet ved blødning på loette, sliter ikke med det i det hele tatt lenger :-)Anonymous poster hash: 70400...bb2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 For meg hadde Yasmin akkurat samme effekt på PCOS som Diane. Tror du trygt kan bytte. Anonymous poster hash: 6109b...b09 Dette er farlig. Du skal IKKE gi slike råd. En GYNEKOLOG har gitt ts Yasmin, da tror jeg h*n har mer peiling. TS, prøv Yasmin, og snakk med gynekologen din, kanskje det har samme effekt hos deg og du kan bytte, eller du må fortsette. Anonymous poster hash: 6c4dd...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Dette er farlig. Du skal IKKE gi slike råd. En GYNEKOLOG har gitt ts Yasmin, da tror jeg h*n har mer peiling. TS, prøv Yasmin, og snakk med gynekologen din, kanskje det har samme effekt hos deg og du kan bytte, eller du må fortsette. Anonymous poster hash: 6c4dd...2d7 Jeg skal bytte, har hentet ut yasmin - lurte bare på andres erfaringer, spesielt siden diane er førstevalg når det gjelder pcos. Anonymous poster hash: 91102...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har pcos, har tidligere prøvd microgynon, plaster og nå Yasmin. Har ikke gått så lenge på Yasmin, men merker ikke noe negativt. Det har aldri vært snakk om Diane for min del, men nå er ikke jeg så plaget med kviser og hårvekst. Anonymous poster hash: 46ca8...85f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Dette er farlig. Du skal IKKE gi slike råd. En GYNEKOLOG har gitt ts Yasmin, da tror jeg h*n har mer peiling. TS, prøv Yasmin, og snakk med gynekologen din, kanskje det har samme effekt hos deg og du kan bytte, eller du må fortsette. Anonymous poster hash: 6c4dd...2d7 Hallo, har du i det hele tatt lest noen av innleggene?! TS spurte om erfaringer andre hadde. Om du leser hovedinnlegget så sto det at hun hadde vært hos GYNEKOLOG som sa hun skulle bytte FRA Diane TIL Yasmin- jeg har ikke gitt henne noe råd ift det. Jeg skrev om min erfaring som var at begge deler hadde samme effekt. Herregud.. Anonymous poster hash: 6109b...b09 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Hallo, har du i det hele tatt lest noen av innleggene?! TS spurte om erfaringer andre hadde. Om du leser hovedinnlegget så sto det at hun hadde vært hos GYNEKOLOG som sa hun skulle bytte FRA Diane TIL Yasmin- jeg har ikke gitt henne noe råd ift det. Jeg skrev om min erfaring som var at begge deler hadde samme effekt. Herregud.. Anonymous poster hash: 6109b...b09 Helt rett, jeg har ikke spurt om HVA jeg skal gjøre - kun andres erfaringer! Takk for alle fornuftige svar så langt Anonymous poster hash: 91102...4cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå