Gå til innhold

Hva betyr link/lenke i bio?


MiniMuffin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det betyr at de har lagt inn link (gjerne til bloggen sin) i den "om meg-informasjonen" øverst på profilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Kjempefamilien tråd, men jeg lurer på det samme, og skjønte ikke forklaringen her. Hvor finner jeg «om meg» fanen på Instagram?

Anonymkode: 39f20...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjempefamilien tråd, men jeg lurer på det samme, og skjønte ikke forklaringen her. Hvor finner jeg «om meg» fanen på Instagram?

Anonymkode: 39f20...630

Øverst på profilsiden. :) Altså må du klikke på brukernavnet til vedkommende, slik at du kommer inn på siden med bare den brukerens bilder. "Bio" ligger helt øverst på siden. 

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, juliane skrev:
 

Øverst på profilsiden. :) Altså må du klikke på brukernavnet til vedkommende, slik at du kommer inn på siden med bare den brukerens bilder. "Bio" ligger helt øverst på siden. 

Nå måtte jeg bare ta et eksempel, hvor finner jeg det her? Det står ikke «Bio» noen steder? 

8A9789D9-AB08-4AD0-8C52-E1823B74659A.png

Anonymkode: 39f20...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, juliane skrev:
 

Øverst på profilsiden. :) Altså må du klikke på brukernavnet til vedkommende, slik at du kommer inn på siden med bare den brukerens bilder. "Bio" ligger helt øverst på siden. 

Må bare si at det er utrolig kult at du er den samme som svarer, som smarte i 2015👊🏻

Anonymkode: 39f20...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Nå måtte jeg bare ta et eksempel, hvor finner jeg det her? Det står ikke «Bio» noen steder? 

8A9789D9-AB08-4AD0-8C52-E1823B74659A.png

Anonymkode: 39f20...630

Bio'en hennes er "annarasmussen.blogg.no"

Endret av SpaceSpace
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SpaceSpace skrev:
 

Bio'en hennes er "annarasmussen.blogg.no"

Hæ? Men folk sier jo hele tiden link i bio og så ligger det ingenting der. Er det bare bloggen som er linken i bio? Skal det ikke være noe mer? Nå var kanskje Anna Rasmussen et dårlig eksempel, men stadig støter jeg på folk som bare « jeg støtter TV-aksjonen, mer i link i bio», og så ligger det jo ingenting der...

Anonymkode: 39f20...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Hæ? Men folk sier jo hele tiden link i bio og så ligger det ingenting der. Er det bare bloggen som er linken i bio? Skal det ikke være noe mer? Nå var kanskje Anna Rasmussen et dårlig eksempel, men stadig støter jeg på folk som bare « jeg støtter TV-aksjonen, mer i link i bio», og så ligger det jo ingenting der...

Anonymkode: 39f20...630

Du er nok litt treg da, Bio'en endres jo daglig/ukentlig. Kommer jo helt an på hvem som styrer kontoen. Men de fjerner ikke "link i bio" teksten på hvert eneste bilde.

 

Eksempelet ovenfor, så står det ikke noe annet i bioen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SpaceSpace skrev:
 

Du er nok litt treg da, Bio'en endres jo daglig/ukentlig. Kommer jo helt an på hvem som styrer kontoen. Men de fjerner ikke "link i bio" teksten på hvert eneste bilde.

 

Eksempelet ovenfor, så står det ikke noe annet i bioen hennes.

OK, så bloggen er eneste «bio» i dette tilfelle? Jaja, skuffende greier. 

Anonymkode: 39f20...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...